زمان مطالعه: 1 دقیقه

درگیری وحشتناک دو کارگر در فرسفج به خاطر انتشارعکس های خصوصی

فرمانده انتظامی شهرستان از درگیری و جراحت دو کارگر در شهرک صنعتی فرسفج به علت انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام خبر داد.
24 مرداد 1401
شناسه : 89475
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89475
379+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان از درگیری و جراحت دو کارگر در شهرک صنعتی فرسفج به علت انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان از درگیری و جراحت دو کارگر در شهرک صنعتی فرسفج به علت انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام خبر داد.

رضا نوری با اشاره به یک نزاع در فرسفج، اظهار کرد: ساعت ۱۴ عصر روز ۲۲ مرداد ماه در پی اعلام مرکز پیامی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در محل شهرک صنعتی فرسفج ، ماموران پاسگاه انتظامی بخش قلقلرود این شهرستان بلافاصله به محل اعزام شدند.

نوری ادامه داد: پس از حضور در محل و بررسی موضوع مشخص شد دو نفر کارگر شهرک صنعتی بدلیل انتشار تصاویر شخصی در اینستاگرام دچار اختلاف شده و پس از مشاجره با یکدیگر در فضای مجازی، به صورت فیزیکی نیز زد و خورد کرده‌اند.

نوری بیان کرد: با توجه به اینکه طرفین از ناحیه سر و صورت مجروح شده بودند یکی از آنها توسط عوامل امدادی اورژانس و دیگری با خودروی شخصی به بیمارستان شهرستان منتقل و در نهایت هر دو نفر پس از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص و پس از ارشاد قضایی حاضر به سازش با یکدیگر شدند.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر