زمان مطالعه: 1 دقیقه

خبر خوب نماینده مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان

رسیدگی به وضعیت معیشت بازنشستگان اهمیت زیادی دارد و مسئولان باید توجه به بازنشستگان را در اولویت خود قرار دهند.
23 مرداد 1401
شناسه : 89429
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89429
2331+
بالا
رسیدگی به وضعیت معیشت بازنشستگان اهمیت زیادی دارد و مسئولان باید توجه به بازنشستگان را در اولویت خود قرار دهند.

حادثه 24 -  رسیدگی به وضعیت معیشت بازنشستگان اهمیت زیادی دارد و مسئولان باید توجه به بازنشستگان را در اولویت خود قرار دهند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به هیات تطبیق مقررات فرستاده است و ما پای احقاق حقوق بازنشستگان ایستاده‌ایم.

محمد وحیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: افزایش ۱۰ درصدی برای حقوق بازنشستگان شاغل شرایط سختی را برای آنان ایجاد کرده و بازنشستگان از نظر معیشتی در وضعیت سختی به سر می‌برند.

وی تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت معیشت بازنشستگان اهمیت زیادی دارد و مسئولان باید توجه به بازنشستگان را در اولویت خود قرار دهند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را به هیأت تطبیق مقررات فرستاده و ما پای احقاق حقوق بازنشستگان ایستاده ایم و معتقدیم نباید وضعیت بازنشستگان به فراموشی سپرده شود و حتماً باید به وضعیت معیشتی آنان رسیدگی شود.

آخرین اخبار اقتصادی را در صفحه اخبار اقتصادی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

دیدگاه ها
  • بی نام
    23 مرداد 1401
    چند ماهه همین حرفای تکراری رو میگین دیگه گوشمون از این حرفها پر شد عمل کنین اینقدر دم از حمایت بازنشستگان میزنین یه خورده اگه عمل میکردین الان مشکل بازنشسته ها حل شده بود

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر