زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان زورگیری از کارگران شهرداری در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق زورگیر که اقدام به سرقت تلفن همراه کارگران اتباع خارجی شهرداری کرده بودند، خبر داد.
23 مرداد 1401
شناسه : 89425
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89425
313+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق زورگیر که اقدام به سرقت تلفن همراه کارگران اتباع خارجی شهرداری کرده بودند، خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق زورگیر که اقدام به سرقت تلفن همراه کارگران اتباع خارجی شهرداری کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه کارگران اتباع شهرداری سیزده آبان، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران روز گذشته با بررسی دوربین‌های مداربسته مشخصات ظاهری دو سارق را در اختیار عوامل گشت قرار دادند که پس از پوشش‌دهی نقاط جرم‌خیز سارقان را در نزدیکی محل اسکان شهرداری با همان مشخصات مشاهده و در عملیاتی ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری، اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و فنی دو سارق به چهار فقره سرقت از کارگران اعتراف کرده و پس از شناسایی و دعوت مالباختگان و اخذ شکایت، پرونده تکمیل و متهمان تحویل مرجع قضایی شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر