زمان مطالعه: 4 دقیقه

حکم اعدام برای عامل تجاوز به زنان در بیابان‌های ورامین

دو مرد شیطان‌صفت که با ربودن زنان، بدون توجه به التماس‌هایشان آنها را در بیابان‌های اطراف ورامین مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند به اعدام محکوم شدند.
23 مرداد 1401
شناسه : 89423
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89423
805+
بالا
دو مرد شیطان‌صفت که با ربودن زنان، بدون توجه به التماس‌هایشان آنها را در بیابان‌های اطراف ورامین مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند به اعدام محکوم شدند.

حادثه 24 -  دو مرد شیطان‌صفت که با ربودن زنان، بدون توجه به التماس‌هایشان آنها را در بیابان‌های اطراف ورامین مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند به اعدام محکوم شدند.

رسیدگی به این پرونده از اواخر سال ۹۹ و با شکایت زن جوانی در پلیس آگاهی ورامین آغاز شد. زن ۳۲ساله که در دام دو مرد مسافربرنما گرفتار شده بود، در تحقیقات گفت: در نزدیکی پل بخشداری سوار یک پراید مشکی شدم تا به خانه‌مان بروم اما راننده و سرنشین آن پس از طی مسافتی با تهدید چاقو از من خواستند ساکت باشم و دربرابرشان مقاومت نکنم. تصور کردم سارق هستند و کیفم را به آنها دادم اما آنها به بیراهه رفتند و در بیابانی مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. هرچه به آنها گفتم همسر و دو فرزند دارم، بدون توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

این زن موفق به یادداشت شماره پلاک آزارگران شده بود اما با بررسی پلاک خودرو مشخص شد دو متهم با خودروی سرقتی این زن را آزار داده‌اند. بررسی‌های پلیسی برای دستگیری دو متجاوز ادامه داشت که شکایت جدیدی در پلیس آگاهی ورامین مطرح شد. دومین شاکی که همراه پسر چهارساله‌اش ربوده شده بود در تشریح ماجرا به ماموران گفت: همراه پسر چهارساله‌ام سوار خودروی پراید مشکی‌رنگی شدیم. سرنشین خودرو در طول مسیر تلفنی با فردی درباره قاچاق اعضای بدن صحبت می‌کرد. خیلی ترسیده بودم و می‌خواستم فرار کنم که راننده و سرنشین خودرو به رویم چاقو کشیدند و کتکم زدند. راننده، پسرم را داخل ماشین نگه‌داشت و سرنشین پراید مرا در بیابان مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد هم جایش را با راننده عوض کرد. آنها تهدید کردند از صحنه آزارم فیلم سیاه گرفته‌اند و اگر شکایت کنم فیلم را پخش کرده و اعضای خانواده‌ام را به قتل می‌رسانند و با سرقت پول و طلاهایم مرا رها کردند.

سومین شاکی دختر جوانی بود که توانست سرنخ دستگیری متهمان را به پلیس بدهد. او در جریان شکایت خود گفت: از شریف آباد سوار خودروی متهمان شدم که آنها با تهدید چاقو مرا به بیابان‌های ایوانکی برده و در آنجا مورد آزار قرار دادند. بعد هم کنار چاه آبی توقف کردند تا دست و صورت خود را بشویند که توانستم شماره پلاک  خودرویشان را یادداشت کنم. با بررسی پلاک خودرو، ماموران دریافتند متهمان این بار با خودروی خود به شکار زنان رفته و در حالی که به یک قدمی آنها رسیده بودند، دو متجاوز،  زن افغانی را ربوده و قربانی نیت شوم خود کردند. با رسیدن شمار شاکیان به عدد چهار، دو مرد متجاوز دستگیر شده و پرونده‌شان در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران و به صورت غیرعلنی رسیدگی شد. در ابتدای این جلسه سه نفر از شکات در خواست اعدام دو متجاوز را مطرح کردند اما  زن افغان رضایت داد.

قضات دادگاه پس از رسیدگی به این پرونده، دو متجاوز را به اعدام محکوم کردند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

دیدگاه ها
  • محمد نجیمی
    23 مرداد 1401
    چرا زن افغانستانی رضایت داده؟

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر