زمان مطالعه: 4 دقیقه

خبر مهم برای قرمزها / درویش جاسوس پرسپولیس را شناسایی کرد

شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس جاسوس این باشگاه را شناسایی کرده اما فعلا برای معرفی او دست نگه داشته‌اند.
21 مرداد 1401
شناسه : 89361
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89361
852+
بالا
شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس جاسوس این باشگاه را شناسایی کرده اما فعلا برای معرفی او دست نگه داشته‌اند.

 حادثه 24 -  شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس جاسوس این باشگاه را شناسایی کرده اما فعلا برای معرفی او دست نگه داشته‌اند.

از قرار معلوم همه چیز زیر سر یک دلال معروف است! در خبرها داشتیم پرسپولیسی‌ها با هر مهاجمی‌که باب مذاکره را باز می‌کنند بلافاصله اسم طرف در فضای مجازی منتشر شده و همین مسئله کار این باشگاه را برای خرید فوروارد خارجی سخت کرده است.

دلالان ایرانی پس از اینکه متوجه اسم مهاجم خارجی می‌شوند از تهران با طرف ارتباط برقرار کرده و با پیشنهادات عجیب و غریب به آن بازیکن کار خرید پرسپولیس را دشوار می‌کنند. اما به راستی جاسوس پرسپولیس چه کسی است؟

رضا درویش خیلی دوست داشت که هر چه زودتر این فرد را پیدا کرده و با او برخورد لازم را انجام دهد چرا که لو دادن اسم گزینه‌های تقویت خط حمله پرسپولیس نه تنها باعث گره خوردن مذاکرات و خرید آنها می‌شود بلکه مدیرعامل این باشگاه را نیز به شدت از سوی هواداران تحت فشار گذاشته است.

تجمع اخیر هواداران جلوی در باشگاه پرسپولیس و سر دادن شعار علیه رضا درویش نیز در همین راستا بود که ظاهرا زیر سر یک دلال مشهور بوده است! ظاهرا دلالان نفوذ زیادی در باشگاه‌های بزرگ پیدا کرده‌اند و کار خاصی هم نمی‌توان انجام داد!

سال‌هاست دلالان خود را نزدیک‌تر و تاثیرگذارتر از همیشه به تیم‌ها کرده و در جابه‌جایی بازیکنان و حتی نتایج فوتبالی نقش به‌سزایی را بازی می‌کند. اما اینکه این دلال‌ها با وجود خطرات و حاشیه‌هایی که می‌توانند برای تیم‌ها ایجاد کنند چگونه و با چه ترفندی به تیم‌ها و مسئولانش نزدیک می‌شوند برای اهالی فوتبال به یکی از علامت‌سوال‌های بزرگ تبدیل شده است!

دلال مورد اشاره و با نفوذ در باشگاه پرسپولیس هم مدتی است با اعصاب و روان رضا درویش در حال بازی است! شنیدیم طرف در شروع نقل و انتقالات درخواستی غیر منطقی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته و از او خواسته است که خریدهای خارجی این تیم را به او واگذار کند! رضا درویش اما با این درخواست نا به جا به شدت مخالفت کرده و حتی او را از دفتر خودش بیرون انداخته است.

این یک طرف ماجراست و طرف دیگر دلالی که چند سالی است نفوذ زیادی در پرسپولیس پیدا کرده و با استفاده از عوامل خود خیلی زود اسم گزینه خارجی خط حمله این تیم را بدست می‌آورد.

او بلافاصله پس از پیدا کردن اسم مهاجم خارجی با او تماس گرفته و با راهنمایی‌های غلط خودش، طرف را از پرسپولیس دور می‌کند.

نکته عجیب اینجاست که این دلال با نفوذ از ریز اخبار و مذاکرات مدیران باشگاه پرسپولیس با مهاجمان خارجی با خبر می‌شود و همین شگفتی رضا درویش را به دنبال داشته است. هر چند شنیده می‌شود درویش اسم خود این دلال و عوامل نفوذی اش در پرسپولیس را پیدا کرده اما به خاطر دوری تیمش از حاشیه، تصمیم گرفته است فعلا اسمی‌از آنها نیاورد و ... البته مطمئن باشید این سکوت رضا درویش خیلی طولانی نخواهد بود!

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر