زمان مطالعه: 2 دقیقه

نجات گروگان 25 ساله سراوانی از چنگال آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان سراوان جوان ۲۵ ساله سراوانی پس از ۷۲ ساعت اسارت از چنگال آدم‌ربایان رها شد.
19 مرداد 1401
شناسه : 89322
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89322
288+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان سراوان جوان ۲۵ ساله سراوانی پس از ۷۲ ساعت اسارت از چنگال آدم‌ربایان رها شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان سراوان جوان ۲۵ ساله سراوانی پس از ۷۲ ساعت اسارت از چنگال آدم‌ربایان رها شد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: 12 مردادماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از محلات شهرستان سراوان، بلافاصله تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح، جوانی 25 ساله را با یک دستگاه خودروی سواری زانتیا ربوده و از محل متواری شده‌اند.

وی اضافه کرد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد آدم‌ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده‌اش مبلغ سه میلیارد ریال در قبال آزادی او درخواست کرده‌اند.

سردار طاهری بیان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده برای حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند و سرانجام پس از سه روز تلاش شبانه‌روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از مناطق شهرستان سراوان شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با حضور در محل، فرد ربوده شده به آغوش خانواده برگشت و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فرد گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر