زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ هولناک یک زن و کودک در بزرگراه همدانی تهران

زن جوان و دختر 5 ساله اش بر اثر تصادف خودروی پرشیا با پایه‌های یک پل در حال ساخت در بزرگراه همدانی تهران جان باختند.
18 مرداد 1401
شناسه : 89266
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89266
488+
بالا
زن جوان و دختر 5 ساله اش بر اثر تصادف خودروی پرشیا با پایه‌های یک پل در حال ساخت در بزرگراه همدانی تهران جان باختند.

حادثه 24 -  زن جوان و دختر 5 ساله اش بر اثر تصادف خودروی پرشیا با پایه‌های یک پل در حال ساخت در بزرگراه همدانی تهران جان باختند.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در تشریح این حادثه گفت: ساعت ٢١:١١ یکشنبه یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همدانی، بعد از بزرگراه آزادگان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان در مدت زمان 4 دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با 3 سرنشین، به دلیل نامشخصی هنگام حرکت از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با پایه‌های یک پل در حال ساخت، آسیب شدیدی دیده است.

ملکی اظهار کرد: از سه نفری که داخل خودرو بودند راننده که مردی جوان بود دچار مصدومیت شدید شده و پیش از رسیدن آتش نشانان توسط شهروندان از داخل خودرو خارج شده بود. یک خانم جوان حدوداً ٢۵ ساله و یک دختر کوچک حدوداً پنج ساله نیز در قسمت صندلی عقب محبوس بودند. آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کرده و خانم جوان و کودک محبوس را از خودرو خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند اما مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته ملکی، خودرو به محل امن منتقل شده و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر