زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات قتل 10 نفر در رفسنجان / قاتل خطرناک در انار دستگیر شد / او تعادل روحی ندارد

مرد افغان که در جریان جنایتی هولناک با ضربات چاقو 10 نفر را در رفسنجان به قتل رسانده و شماری را نیز مجروح کرده بود هنگام فرار در شهرستان انار دستگیر شد.
17 مرداد 1401
شناسه : 89255
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89255
1221+
بالا
مرد افغان که در جریان جنایتی هولناک با ضربات چاقو 10 نفر را در رفسنجان به قتل رسانده و شماری را نیز مجروح کرده بود هنگام فرار در شهرستان انار دستگیر شد.

حادثه 24 - مرد افغان که در جریان جنایتی هولناک با ضربات چاقو 10 نفر را در رفسنجان به قتل رسانده و شماری را نیز مجروح کرده بود هنگام فرار در شهرستان انار دستگیر شد.

حسین رضایی، سرپرست فرمانداری رفسنجان با تایید قتل ۱۰ نفر در نزاع شخصی توسط یک تبعه افغانستان گفت: گفت: عصر یکشنبه‌ یک تبعه اهل افغانستان 10 نفر را به دنبال اختلافات شخصی در نوق رفسنجان به قتل رساند و ساعتی بعد در حال خروج از استان توسط پلیس دستگیر شد.

او ادامه داد: این حادثه در بهرمان بخش نوق رخ داد و محل نزاع در باغ‌های کشاورزی منطقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ضارب با چاقو ۶ ایرانی و ۴ تبعه افغانستانی را به قتل رساند، افزود: قاتل در حال فرار و خروج از استان کرمان بود که توسط عوامل پلیس در شهرستان انار دستگیر می شود.

به گفته رضایی ضارب هنگامی که در مرحله دستگیری بوده خودزنی می کند که جراحت وی سطحی بوده است.

وی با بیان اینکه علت این حادثه اختلافات شخصی اعلام شده گفت که ضارب از تعادل روحی و روانی برخوردار نبوده است.

به گفته این مسئول تعدادی نیز در جریان این حادثه زخمی شده اند که درمان آنان در بیمارستان در حال انجام است.

برخی منابع محلی اختلاف بر سر چاه کشاورزی را از جمله دلایل این رویداد گمانه زنی کرده اند.

در همین حال رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز جزئیات بیشتری از قتل 10 نفر در رفسنجان را بازگو کرد و گفت:این درگیری به دلیل اختلافات شخصی اتفاق افتاد و ضارب این نزاع از تعادل روحی و روانی برخوردار نبود. تعدادی نیز حین درگیری اتباع بیگانه به منظور میانجیگری وارد نزاع می شوند که متاسفانه ضارب با سلاح سرد به آنها نیز حمله می کند و آنها را به قتل می رساند.

 وی با بیان اینکه اختلافات ملکی و شخصی موجب راه افتادن این نزاع شده است تصریح کرد: ضارب قصد خروج از استان را داشت که توسط عوامل انتظامی در شهرستان انار دستگیر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: این نزاع به هیچ وجهه امنیتی نداشته و صرفا یک درگیری شخصی بوده است.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر