زمان مطالعه: 1 دقیقه

لو رفتن تونل زیرزمینی که مخفیگاه شرور فراری بود

شرور تحت تعقیب که برای فرار از دست پلیس در یک تونل زیرزمینی پنهان شده بود از سوی مأموران پلیس امنیت تهران دستگیر شد.
12 مرداد 1401
شناسه : 89169
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89169
618+
بالا
شرور تحت تعقیب که برای فرار از دست پلیس در یک تونل زیرزمینی پنهان شده بود از سوی مأموران پلیس امنیت تهران دستگیر شد.

حادثه 24 -  شرور تحت تعقیب که برای فرار از دست پلیس در یک تونل زیرزمینی پنهان شده بود از سوی مأموران پلیس امنیت تهران دستگیر شد.

اواخر هفته گذشته پرونده‌ای در اختیار پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت که از فراری بودن یک شرور سابقه‌دار حکایت داشت. محتویات پرونده نشان می‌‌داد که مرد شرور اتهامات زیادی ازجمله خفت‌گیری، شرارت، فروش سلاح جنگی و... در پرونده‌اش دارد و به اتهام ارتکاب این جرایم از سوی مراجع قضایی به حبس محکوم شده و به زندان افتاده اما مدتی قبل با دریافت مرخصی از زندان خارج و پس از آن فراری شده است. همچنین معلوم شد که وی پس از فرار از زندان همچنان به شرارت‌ها و جرایم خود ادامه می‌‌دهد و این در حالی است که کسی از مخفیگاهش خبر ندارد.

با دریافت این پرونده، تیمی از مأموران پلیس وارد عمل شدند و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری آغاز شد. مأموران در ابتدا راهی پاتوق‌ها و محل‌هایی شدند که احتمال می‌رفت وی در آنجا حضور داشته باشد اما هیچ ردی از او به‌دست نیاوردند. در ادامه اما اطلاعاتی در اختیار پلیس قرار گرفت که نشان می‌داد این مرد در یک تونل زیرزمینی حوالی اتوبان یاسینی مخفی شده است. به‌گفته سرهنگ پیام کاویانی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران، با این اطلاعات مأموران موفق شدند مخفیگاه متهم فراری را شناسایی کنند و با زیرنظر گرفتن آنجا، وی را درحالی‌که قصد خروج از مخفیگاهش را داشت دستگیر کنند.

وی افزود:‌ متهم پس از دستگیری به پلیس امنیت منتقل شد و با تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر