زمان مطالعه: 1 دقیقه

به باد رفتن سرمایه مردم با فروش مال غیر

جانشین پلیس تهران از انهدام باند ۳ نفره جعل و کلاهبرداری که با جعل سند، زمین و ساختمان‌های متروکه را به سایر افراد می‌فروختند خبر داد.
11 مرداد 1401
شناسه : 89150
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89150
224+
بالا
جانشین پلیس تهران از انهدام باند ۳ نفره جعل و کلاهبرداری که با جعل سند، زمین و ساختمان‌های متروکه را به سایر افراد می‌فروختند خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین پلیس تهران از انهدام باند ۳ نفره جعل و کلاهبرداری که با جعل سند، زمین و ساختمان‌های متروکه را به سایر افراد می‌فروختند خبر داد.

سردار هداوند بیان داشت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری توسط ۲ مرد و فروش مال غیر موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهرک قدس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های اولیه مشخص شد متهمان، یک قطعه زمین واقع در مهرشهر کرج را که متعلق به فرد دیگری است با جعل سند به شاکی فروخته و مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال از شاکی دریافت کرده اند.

جانشین پلیس تهران با اشاره به متواری بودن متهمان تصریح کرد: با تلاش ماموران در پلیس پیشگیری در نهایت هویت متهمان ۴۲ و ۴۳ ساله شناسایی شد و در رصد‌های اطلاعاتی به دست آمد آن‌ها در حال انجام معامله یک باب ساختمان مسکونی به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال می‌باشند.

وی افزود: با انجام یک سری اقدامات علمی و هوشمندانه مخفیگاه متهمان در محله  پاسداران   شناسایی و ماموران در یک عملیات ویژه و ضربتی آن‌ها را درحال انجام معامله و کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد ریالی دستگیر کردند.

 سردار هداوند با بیان اینکه متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی با همکاری همدستشان معترف شدند اضافه کرد: آن‌ها با همکاری همدستشان ساختمان و زمین‌های متروکه را در تهران و شهرستان‌های اطراف شناسایی و سپس با جعل سند به فروش می‌رساندند.

 این مقام ارشد پلیسی گفت: کارشناسان ارزش اموال کلاهبرداری شده را ۸۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند و تحقیقات تکمیلی برای دستگیری متهم متواری و کشف سایر جرایم احتمالی در این خصوص کماکان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر