زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات گروگان و دستگیری آدم ربایان در رودان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی رودان ۲ متهم آدم ربایی شناسایی و دستگیر شدند.
10 مرداد 1401
شناسه : 89100
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89100
420+
بالا
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی رودان ۲ متهم آدم ربایی شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی رودان ۲ متهم آدم ربایی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی فردی به هویت معلوم توسط چهار نفر ناشناس بایکدستگاه خودرو سواری با تهدید اسلحه در یکی از روستاهای تابعه شهرستان رودان ، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و اجرای طرح مهار مشخص شد متهمان پس از انجام آدم ربایی قصد خروج از شهرستان و فرار به یکی از استان های مرکزی کشور را دارند که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی متهمان در ایست و بازرسی فاریاب این شهرستان حین خروج از حوزه استحفاظی رودان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیرشدند.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: با دستگیری آدم ریایان فرد ربوده شده در کمال صحت و سلامت آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و تعیین مجازات به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر برخورد جدی و قاطع پلیس با مجرمان ومخلان نظم عمومی ، انگیزه متهمان در ارتکاب این جرم را اختلاف مالی و ملکی آدم ربایان با فرد ربوده شده عنوان کرد.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر