زمان مطالعه: 1 دقیقه

زورگیران مسلح در دام پلیس زاهدان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو و دستگیری دو نفر زورگیر در سطح این شهرستان خبر داد.
09 مرداد 1401
شناسه : 89072
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89072
300+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو و دستگیری دو نفر زورگیر در سطح این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو و دستگیری دو نفر زورگیر در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خدارحم فروغی گفت: در پی مراجعه حضوری و اعلام شکایت فردی از اتباع خارجه در کلانتری 17 شهرستان زاهدان مبنی بر آدم ربایی و اخاذی، با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه این اتفاق در بامداد گذشته در سطح یکی از خیابان های شهرستان زاهدان روی داده بود گفت: شاکی با تهدید سلاح سرد فردی مذکر در صندوق عقب خودرو جاساز و به مکان نامعلومی منتقل شده بود.

جاشین انتظامی شهرستان زاهدان گفت: گروگان محبوس شده در اقدامی زیرکانه و با توجه به شرایط ایجاد شده توانسته بود از محل حبس خارج و خود را به کلانتری محل برساند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس در تحقیقات میدانی و بهره گیری از تکنیک های خاص خود موفق به شناسایی دو آدم ربای این واقعه شدند.

سرهنگ فروغی از دستگیری دو متهم این پرونده در عملیات ضربتی پلیس در مخفیگاهشان خبر داد و گفت: اموال اخاذی شده شامل وجه نقد، گوشی تلفن همراه و... که ارزشی بیش از  120 میلیون ریال داشته توسط ماموران پلیس کشف شد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر