زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت سریالی مردان نقابدار از فروشگاه‌های کالاهای دیجیتال

پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی 3مرد نقابدار است که به‌صورت سریالی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالاهای دیجیتال دستبرد زده و فراری شده‌اند.
09 مرداد 1401
شناسه : 89029
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/89029
210+
بالا
پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی 3مرد نقابدار است که به‌صورت سریالی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالاهای دیجیتال دستبرد زده و فراری شده‌اند.

حادثه 24 -  پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی 3مرد نقابدار است که به‌صورت سریالی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالاهای دیجیتال دستبرد زده و فراری شده‌اند.

چند روز قبل گزارش سرقتی به پلیس پایتخت اعلام شد که نشان می‌داد افرادی به یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای فروش کالاهای دیجیتال دستبرد زده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌داد که سارقان 3نفر هستند که در نیمه‌های شب نقشه سرقت ماهرانه خود را اجرا کرده بودند. آنها ابتدا دزدگیر و دوربین‌های مداربسته را از کار انداخته بودند و سپس با تخریب فروشگاه، وارد آنجا شده و دست به سرقت تعداد زیادی گوشی موبایل و تبلت و ساعت‌های هوشمند زده‌اند. آنطور که مشخص بود دزدان، خیلی ماهرانه و حرفه‌ای عمل کرده بودند تا ردی از خودشان به جا نگذارند.

آنها با وجود اینکه دوربین و دزدگیر را از کار انداخته بودند، صورت هایشان را نیز با نقاب پوشانده بودند تا شناسایی نشوند. با وجود این تیمی از مأموران اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات گسترده خود را با دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت آغاز کردند تا ردی از سارقان حرفه‌ای به‌دست آورند. همچنان که بررسی‌ها در این‌باره به شکل ویژه ادامه داشت دومین سرقت حدود یک هفته پس از سرقت اول به پلیس اعلام شد که نشان می‌داد دزدان به‌صورت سریالی نقشه سرقت کشیده‌اند.

سارقان حرفه‌ای مانند سرقت اول، ماهرانه عمل کرده بودند. آنها باز هم صورت هایشان را با نقاب پوشانده و پس از آنکه دزدگیر و دوربین مداربسته را از کار انداخته بودند، با تخریب شعبه دیگر فروشگاه، دست به سرقت کالاهای دیجیتال زده و فرار کرده بودند. براساس این گزارش، هم‌اکنون سرنخ‌هایی از سارقان به‌دست آمده که به‌زودی با تلاش مأموران پلیس آگاهی تهران دستگیر خواهند شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر