زمان مطالعه: 1 دقیقه

همدستی بی شرمانه دختر دانشجو با 3 مرد غریبه

دختر دانشجو با همدستی سه مرد غریبه نقشه شومی را اجرا کردند و طلاهای یکی از بستگان خود را به ارزش 35 میلیارد ریال به سرقت برد.
06 مرداد 1401
شناسه : 88952
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88952
420+
بالا
دختر دانشجو با همدستی سه مرد غریبه نقشه شومی را اجرا کردند و طلاهای یکی از بستگان خود را به ارزش 35 میلیارد ریال به سرقت برد.

حادثه 24 -  دختر دانشجو با همدستی سه مرد غریبه نقشه شومی را اجرا کردند و طلاهای یکی از بستگان خود را به ارزش 35 میلیارد ریال به سرقت برد.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا از خانه‌ای در شهر خرم‌آباد، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر و پس از اقدامات پلیسی موفق شدند سرنخ هایی از این سرقت به دست بیاورند.

مأموران در تحقیقات خود متوجه شدند یکی از بستگان مالباخته که دختری دانشجو بوده از حسن اعتماد صاحبخانه سوء‌استفاده کرده و با همدستی ٣ مرد اقدام به سرقت طلاهای موجود در خانه به ارزش بیش از ٣۵ میلیارد ریال کرده است.با ردیابی‌های پلیسی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به سرقت انگیزه خود را وسوسه به خاطر دستیابی به پول عنوان کرد. متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر