زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان قمه کشی برای ابوالفضل امینی قهرمان تیم ملی

فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس از بازداشت ۲ نفر از عوامل اصلی در فیلم پخش شده در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.
01 مرداد 1401
شناسه : 88768
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88768
961+
بالا
فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس از بازداشت ۲ نفر از عوامل اصلی در فیلم پخش شده در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس از بازداشت ۲ نفر از عوامل اصلی در فیلم پخش شده در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، گفت: چند نفر از افراد شرور در پی یک مشاجره با فردی به هویت ابوالفضل امینی قهرمان تیم ملی بوکس ایران، در یکی از خیابان‌های شهر فردیس اقدام به درگیری با قمه و تبر‌ می‌کنند و ایشان را مورد ضرب و شتم قرار داده و مهاجمان پس از مصدوم کردن نامبرده متواری می‌شوند.

به گفته فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس: بلافاصله پس از انتشار فیلم درگیری در فضای مجازی و جریحه دار شدن اذهان عمومی، با اخذ دستور قاطع و سریع از دادستانی محترم شهرستان و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی فردیس، بازداشت این متهمان در دستور کار قرار گرفت و هر دو نفر متهم اصلی در کمتر از ۲۴ ساعت بازداشت شدند.

کامران ملکی ضمن قدردانی از همکاری دادستان شهرستان در صدور دستور قضایی مناسب و تسریع در بازداشت متهمان، اعلام کرد: بر هم زدن نظم عمومی، خط قرمز پلیس بوده و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی و دستگیری سایر ایادی و ضاربان متواری در دستور کار پلیس شهرستان می‌باشد.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر