زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی مرگبار در پشت‌صحنه سریال معروف

یکی از اعضای گروه ساخت سریال «نظم و قانون: جرایم سازمان یافته» دیروز صبح در نیویورک با شلیک گلوله کشته شد.
29 تیر 1401
شناسه : 88687
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88687
302+
بالا
یکی از اعضای گروه ساخت سریال «نظم و قانون: جرایم سازمان یافته» دیروز صبح در نیویورک با شلیک گلوله کشته شد.

حادثه 24 -  یکی از اعضای گروه ساخت سریال «نظم و قانون: جرایم سازمان یافته» دیروز صبح در نیویورک با شلیک گلوله کشته شد.

در حالی که فیلمبرداری فصل سوم سریال «نظم و قانون: جرایم سازمان یافته» در نیویورک در حال انجام است، یکی از اعضای گروه ساخت این سریال با شلیک گلوله جان باخت.

ان. ‌بی. ‌سی و استودیو یونیورسال با انتشار بیانیه‌ای با تأیید این خبر افزودند که این فرد جان باخته است. در این بیانیه آمده است: با مجریان قانون همکاری می‌کنیم و آن‌ها در حال تحقیق هستند.

به گفته پلیس نیویورک قربانی جانی پیزارو مردی ۳۱ ساله بود که حدود ساعت ۵:۱۵ دقیقه صبح در بروکلین در ماشینش نشسته بود که یک فرد ناشناس به ماشین وی نزدیک شد، در را باز کرد و به او شلیک کرد. پیزارو به بیمارستان منتقل شد اما جان باخت.

فیلمبرداری قرار بود روز سه‌شنبه در آن محله انجام شود و این فرد یکی از اعضای گروه امنیتی و پارکینگ بود که زودتر در محل حضور یافته بود. وی از سوی یک شرکت خصوصی که با تهیه‌کننده قرارداد داشت، استخدام شده بود.

این سریال یکی از ۳ برنامه مرتبط با سریال «نظم و قانون» است. هر ۳ سریال اغلب در فضای باز در نیویورک فیلمبرداری می‌شوند. «جرایم سازمان یافته»، «نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه» و «نظم و قانون» که ۲۱ فصل آن روی آنتن رفته با موضوع جرم در نیویورک ساخته می‌شوند.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر