زمان مطالعه: 1 دقیقه

سقوط مرگبار فردی در چاله آسانسور

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از نقص فنی آسانسور که منجر به سقوط و مرگ یکی از ساکنین ساختمانی در محله نایبند شد خبرداد.
29 تیر 1401
شناسه : 88667
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88667
737+
بالا
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از نقص فنی آسانسور که منجر به سقوط و مرگ یکی از ساکنین ساختمانی در محله نایبند شد خبرداد.

حادثه 24 -  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از نقص فنی آسانسور که منجر به سقوط و مرگ یکی از ساکنین ساختمانی در محله نایبند شد خبرداد.

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر عباس گفت: صبح امروز ساعت هفت و 16 دقیقه خبر سقوط فردی در چاله آسانسور دریافت شد.

وی با بیان اینکه حادثه در ساختمان مسکونی در بن بست طراوت نایبند شمالی رخ داده است ادامه داد: بر اثر نقص فنی کابین آسانسور در طبقه سوم ساختمان گیر می کند، به دلایلی که هنوز مشخص نیست یکی از ساکنین در چاهک آسانسور سقوط می کند که متاسفانه بر اثر شدت جراحات در دم جان فوت کرد.

این مقام مسئول افزود: به محض اطلاع از وقوع سانحه تیم نجات آتش نشانی از ایستگاه شماره یک به محل اعزام شده و عملیات انتقال حادثه دیده انجام شد.

لیاقت از شهروندان خواست به هنگام گیرکردن در آسانسور خونسردی خود را حفظ نموده و بدانید تا زمانی که خودسرانه اقدام به خروج نکنید در امان خواهید بود آژیر کابین را به صدا در آورید، سپس با شماره شرکت که درون آسانسور درج شده تماس گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه اگر به هر دلیل موفق به دریافت کمک نشدید با ۱۲۵ آتش نشانی ارتباط برقرار کرده تا امدادگران برای نجات اقدام کنند تاکید کرد: برای سرویس و نگهداری با شرکت های مجاز که مورد تائید انجمن آسانسور هستند، قرارداد بسته شود.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر