زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصادف مرگبار پراید با کامیون در جاده چالوس

رئیس پلیس راه استان البرز از وقوع حادثه رانندگی بین یک دستگاه پراید و خودروی کامیون در جاده کرج-چالوس محدوده روستای پورکان خبر داد.
29 تیر 1401
شناسه : 88666
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88666
791+
بالا
رئیس پلیس راه استان البرز از وقوع حادثه رانندگی بین یک دستگاه پراید و خودروی کامیون در جاده کرج-چالوس محدوده روستای پورکان خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس راه استان البرز از وقوع حادثه رانندگی بین یک دستگاه پراید و خودروی کامیون در جاده کرج-چالوس محدوده روستای پورکان خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی گفت: ساعت ۰۶:۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه خبر وقوع یک فقره تصادف رانندگی بین یک پراید و کامیون در حوالی روستای پورکان جاده کرج-چالوس به مرکز پیام پلیس راه البرز اعلام و بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که خودرو پراید به دلیل تجاوز به چپ به صورت شاخ به شاخ با کامیون برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: متاسفانه در این حادثه راننده ۴۲ ساله پراید در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ از ناحیه خودروی پراید اعلام کرده اند.

سرهنگ کرمی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه های پلیس ضامن سلامتی سرنشینان خودروها است.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر