زمان مطالعه: 1 دقیقه

خبر مهم وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند و با تربیت آینده سازان ایران برای استقلال کشور نقش آفرینی می کنند.
29 تیر 1401
شناسه : 88663
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88663
1563+
بالا
وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند و با تربیت آینده سازان ایران برای استقلال کشور نقش آفرینی می کنند.

حادثه 24 -  وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند و با تربیت آینده سازان ایران برای استقلال کشور نقش آفرینی می کنند.

یوسف نوری در آیین افتتاح مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی، گفت: برگزاری برنامه ها در مکان های مقدسی مانند مشهد و در جوار آستان حرم مطهر رضوی، انرژی مضاعفی برای شرکت کنندگان در این مسابقات ایجاد می‌کند و باعث قدرت بخشیدن به ابعاد جسمی و معنوی شرکت کنندگان در این مسابقات می شود.

وی با اشاره به نام گذاری این مسابقات به نام شهید ابراهیم هادی گفت: این مسابقات فرهنگی و ورزشی، به نام شهید شاخص تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود که شایسته قدردانی است و همه ما وامدار شهدا و خصوصا این شهید هستیم.

وی گفت: معلم های ورزشکار و پهلوان زیادی در آموزش و پرورش داریم که نقش مهمی در تربیت دانش آموزان ایفا می کنند و شعار ما می توانیم را تحقق بخشیده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در پایان سخنان وزیر آموزش و پرورش، معلمان شرکت کننده در این مراسم اجرای طرح رتبه بندی معلمان را خواستار شدند و وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که این طرح از خواسته های وزارت آموزش و پرورش نیز است، اعلام کرد: در حال پیگیری این قانون و آماده سازی برای اجرا هستیم و امیدواریم تا ابتدای سال تحصیلی همه معلمان رتبه بندی شوند و با انرژی مضاعف در کلاس های درس حضور یابند.

شایان ذکر است، مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) و در سه رشته بدمینتون، والیبال و پینگ پنگ، بعد از ۱۶ سال توقف از ۲۸ تیرماه در مشهد آغاز شده است و برای مدت پنج روز ادامه خواهد یافت.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

دیدگاه ها
  • بی نام
    30 تیر 1401
    واقعا این وزیر آموزش و پرورش ایقد دیگه معلمان را برا رتبه بندی دق و سق و آزار و اذیت کرده و روح و روان معلمان را 100 درصد نابود کرده و مگه خدا خودش برای شروع سال تحصیلی جدید یه عشق و انگیزه و امید و نشاط جدیدی در دل معلمان قرار دهد وگرن در آینده ای نه چندان دور باید باید باید باید منتظر افت تحصیلی دانش آموزان باشیم چون هر چیزی که ما بهش فکر کنیم از معلمان گرفته شده و دچار هر چیز بدی که شما و همه فکر کنند شده اند مثل فراموشی بی انگیزه بودن و هیچگونه نشاط و شادابی و عشق و علاقه ای نداشتن و ناامیدی کامل در وجود معلمان موج موج موج موج می زند خدای باریتعالی قصاص معلمان را از دزدان و دروغگویان و آدم های پلید و رباخوار و اختلاسگر و ناکارآمد بکنه انشاءا... واقعا شما نمی دونید یا خودتونو به توهم زدید که این کشور و این نظام به این خوبی از طریق معلمان داره اداره می شه پس چرا از هر لحاظی و از هر جنبه و حیطه ای معلمان را نابود کرده اید چرا؟؟؟؟چون خداترس نیستید بالاخره خدا آخرش همه شما را به عذاب دردناک گرفتار و گرفتار گرفتار کند انشاءا....

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر