زمان مطالعه: 1 دقیقه

زایمان باورنکردنی مادر کوهرنگی در آسمان

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری از به دنیا آمدن نوزاد مادر ۳۲ ساله اهل روستای ایناز شهرستان کوهرنگ در بالگرد اورژانس بر فراز آسمان خبر داد.
24 تیر 1401
شناسه : 88495
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88495
279+
بالا
رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری از به دنیا آمدن نوزاد مادر ۳۲ ساله اهل روستای ایناز شهرستان کوهرنگ در بالگرد اورژانس بر فراز آسمان خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری از به دنیا آمدن نوزاد مادر ۳۲ ساله اهل روستای ایناز شهرستان کوهرنگ در بالگرد اورژانس بر فراز آسمان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری، محمد حیدری امروز گفت: حوالی ساعت ۶ صبح امروز برای مادر باردار ۳۲ ساله که در روستای ایناز از توابع شهرستان کوهرنگ دچار درد زایمان شده‌بود درخواست خدمات اورژانسی شد.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه‌، سریعاً بالگرد اورژانس جهت نجات جان این مادر باردار به پرواز درآمد.

حیدری افزود: با توجه به شرایط مادر، زایمان در بالگرد انجام شد و مادر و نوزاد پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به وسیله بالگرد اورژانس هوایی استان به بیمارستان هاجر منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این مأموریت پانزدهمین مأموریت امداد هوایی اورژانس در سال ۱۴۰۱ بود، اظهار کرد: این عملیات امدادرسانی با تلاش کارشناسان عملیاتی اورژانس هوایی استان و همکاری کاپیتان با موفقیت انجام شد.

آخرین اخبار «حوادث چهارمحال و بختیاری» را در صفحه حوادث چهارمحال و بختیاری و حوادث شهرکرد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر