زمان مطالعه: 1 دقیقه

توضیحات پلیس درباره اخبار زورگیری در بیرجند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مطالبی را که اخیراً در فضای رسانه‌ای خراسان جنوبی در خصوص زورگیری انتشار یافته را تکذیب کرد.
22 تیر 1401
شناسه : 88452
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88452
307+
بالا
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مطالبی را که اخیراً در فضای رسانه‌ای خراسان جنوبی در خصوص زورگیری انتشار یافته را تکذیب کرد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مطالبی را که اخیراً در فضای رسانه‌ای خراسان جنوبی در خصوص زورگیری انتشار یافته را تکذیب کرد.

سرهنگ صادقی گفت : اخیرا مطلبی با موضوع تجربه تلخی که امنیت استان رااخبار زورگیری در  بیرجند  تکذیب شد مشوش می‌کند در فضای رسانه‌ای خراسان جنوبی انتشار یافته و این در حالی است که با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این موضوع صحت نداشته است.

وی افزود : تعداد معدودی از بستر‌های خبری موجود در فضای مجازی نیز بدون توجه به منبع خبر و همچنین کسب اطلاع از اقدامات فرماندهی انتظامی این خبر را بازنشر داده اند و باعث تشویش اذهان عمومی شده اند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با تکذیب این اخبار گفت : ممکن است مردم به صورت ناخواسته این اخبار را دریافت و از روی ناآگاهی باز نشر دهند که به شهروندان توصیه می‌شود اخبار صحیح و دقیق را از منابع رسمی و معتبر و همچنین کانال خبری پلیس در پیام رسان سروش به نشانی police_khj@ پیگیری کنند.

سرهنگ صادقی افزود : افرادی که در فضای مجازی به منظور جذب مخاطب مطلبی را نشر می‌دهند و موجب تشویش اذهان عمومی شهروندان می‌شوند، اقدام آن‌ها از طریق مراجع قانونی پیگیری  می شود .

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر