زمان مطالعه: 1 دقیقه

زنده‌گیری عقاب سرگردان در یک ساختمان نیمه کاره در کرج

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج از زنده گیری عقاب سرگردان در یک ساختمان نیمه کاره در عظیمیه کرج توسط نیروهای آتش نشانی خبر داد.
22 تیر 1401
شناسه : 88432
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88432
350+
بالا
رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج از زنده گیری عقاب سرگردان در یک ساختمان نیمه کاره در عظیمیه کرج توسط نیروهای آتش نشانی خبر داد.

حادثه 24 -  رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج از زنده گیری عقاب سرگردان در یک ساختمان نیمه کاره در عظیمیه کرج توسط نیروهای آتش نشانی خبر داد.

محمد جمشیدی، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج، گفت: ساعت ۰۸:۵۸ در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از گرفتار شدن یک عقاب سرگردان در عظیمیه خیابان مسرور خسروی خیابان پامچال مطلع شدیم که بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه  ۱۱۲ به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: با حضور آتش نشانی در محل مشاهده شد، پرنده سرگردان وارد اتاقک نگهبانی یک ساختمان نیمه کاره شده بود که بلافاصله نجاتگران آتش نشانی با تجهیزات ویژه اقدام به زنده‌گیری این پرنده شکاری کرده و این عقاب را پس از انتقال به مکان امن تحویل محیط زیست دادند تا پس از بررسی‌های لازم به زیستگاه طبیعی خود باز گردانده شود.

وی گفت برای نجات این عقاب سه نفر نیروی عملیاتی به انضمام ۱ دستگاه خودرو امدادی به محل اعزام شدند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر