زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرور یافت آباد دستگیر شد / او ۶ خودرو را تخریب کرده بود

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فرد شروری که اقدام به تخریب شش دستگاه خودروی سواری در جنوب تهران کرده‌بود خبرداد.
20 تیر 1401
شناسه : 88321
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88321
397+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فرد شروری که اقدام به تخریب شش دستگاه خودروی سواری در جنوب تهران کرده‌بود خبرداد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فرد شروری که اقدام به تخریب شش دستگاه خودروی سواری در جنوب تهران کرده‌بود خبرداد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای دراین‌باره گفت:‌ روز گذشته در پی وقوع شش مورد تخریب خودرو در محله یافت‌آباد توسط یک نفر از اراذل و اوباش، ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که یک نفر از اراذل و اوباش با استفاده از چوب و قمه اقدام به تخریب خودروهای پارک‌شده در حاشیه خیابان کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

وی با بیان اینکه با حضور عوامل گشت و تیم عملیات کلانتری و رصدهای اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته هویت متهم مورد شناسایی قرار گرفت، گفت:‌ با شناسایی متهم دستگیری وی در دستورکار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت و در همین راستا ماموران موفق شدند با استفاده از شیوه‌های پلیسی این فرد را در زمان حدود یک ساعت پس از ارتکاب جرم بازداشت و به مقر انتظامی منتقل کنند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه این فرد تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: اقدام این فرد شرور علاوه بر وارد کردن خسارات به خودروی شهروندان سبب ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده بود که دستگیری وی موجب ایجاد رضایت در ساکنان این محله شد.

موقوفه‌ای تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امینت با قاطعیت برخورد خواهدکرد. متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر