زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرار دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست اینستاگرامی‌

دختر ۱۶ساله وقتی با مخالفت خانواده‌اش برای ازدواج با دوست اینستاگرامی‌اش روبه‌رو شد، از خانه فرار کرد. جست‌وجوها برای یافتن این دختر و دوست اینستاگرامی‌اش ادامه دارد.
20 تیر 1401
شناسه : 88319
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88319
395+
بالا
دختر ۱۶ساله وقتی با مخالفت خانواده‌اش برای ازدواج با دوست اینستاگرامی‌اش روبه‌رو شد، از خانه فرار کرد. جست‌وجوها برای یافتن این دختر و دوست اینستاگرامی‌اش ادامه دارد.

حادثه 24 -  دختر ۱۶ساله وقتی با مخالفت خانواده‌اش برای ازدواج با دوست اینستاگرامی‌اش روبه‌رو شد، از خانه فرار کرد. جست‌وجوها برای یافتن این دختر و دوست اینستاگرامی‌اش ادامه دارد. نیمه اول تیر امسال خانواده‌ای با حضور در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی مدعی شدند دختر ۱۶ساله‌شان از خانه فرار کرده و موفق به یافتن او نشده‌اند. با دستور بازپرس حمیدرضا رستمی، تحقیقات برای یافتن دختر نوجوان در دستورکار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

پدر این دختر در جریان تحقیقات گفت: دختر ۱۶ساله‌ام دبیرستانی بود اما از سه ماه قبل اخلاق و رفتارش تغییر کرد و مدام می‌گفت به پسری علاقه‌مند شده و قصد ازدواج با او را دارد اما هرچه من و همسرم به او می‌گفتیم که ازدواج برای تو در این سن زود است توجهی نمی‌کرد. وقتی با او حرف زدیم متوجه شدیم با پسری که ۱۰ سال از خودش بزرگ‌تر است در اینستاگرام آشنا شده و تا حالا او را ندیده است. هرچه به دخترم گفتیم عشق اینستاگرامی عاقبتی ندارد و تو هنوز یک‌بار هم او را ملاقات نکرده‌ای، بی‌فایده بود. دخترم دست‌بردار نبود و می‌گفت فقط به این مرد علاقه دارد و می‌خواهد با او ازدواج کند. او به حرفهایمان توجهی نکرد و سرانجام با برداشتن مقداری پول، شناسنامه‌اش و گوشی تلفن‌همراهش صبح زود از خانه فرار کرد.  تحقیقات برای یافتن دختر ناپدیدشده ادامه داشت تا این‌که روز شنبه هجدهم تیر امسال، ماموران رد مردی را یافتند که تلفن‌همراه دختر گمشده در دست او بود.

مرد جوان بازداشت شد و بعد از انتقال به شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران در جریان تحقیقات گفت: من از سرنوشت دختر گمشده بی‌اطلاع هستم. تعمیرکار گوشی‌های تلفن‌همراه هستم. دختر نوجوان برای فروش گوشی‌اش به مغازه‌ام آمده بود. ۵۰۰هزار تومان به او دادم و قرار شد روز بعد کارتن گوشی را بیاورد تا یک‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان بقیه پول گوشی را به وی بدهم که دیگر بازنگشت. با توجه به ادعای این مرد، جست‌وجوها برای یافتن دختر نوجوان ناپدیدشده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر