زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ هولناک جوان 21 ساله در سد دلیجان

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: جسد یک جوان 21 ساله صبح امروز (جمعه 17 تیرماه) توسط تیم تخصصی غواصی سازمان آتش نشانی اراک از سد 15 خرداد شهرستان دلیجان از اّب بیرون کشیده شد.
17 تیر 1401
شناسه : 88278
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88278
309+
بالا
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: جسد یک جوان 21 ساله صبح امروز (جمعه 17 تیرماه) توسط تیم تخصصی غواصی سازمان آتش نشانی اراک از سد 15 خرداد شهرستان دلیجان از اّب بیرون کشیده شد.

حادثه 24 -  سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: جسد یک جوان 21 ساله صبح امروز (جمعه 17 تیرماه) توسط تیم تخصصی غواصی سازمان آتش نشانی اراک از سد 15 خرداد شهرستان دلیجان از اّب بیرون کشیده شد.

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک در ساعت 21:30 شب گذشته (پنجشنبه 16 تیرماه) با دریافت خبر غرق شدن یک مرد جوان در سد و به درخواست مدیریت بحران استانداری مرکزی بلافاصله تیم تخصصی غواصی خود را به محل حادثه در شهرستان دلیجان اعزام کرد.

آتش پاد سوم محسن فضلی سرپرست سازمان آتش نشانی اراک که در محل حضور یافته و فرماندهی عملیات را بر عهده داشت در این خصوص اظهار داشت: بنابر اظهار شاهدین این حادثه، عصر روز گذشته یک جوان حدودا 21 ساله بدون داشتن تجهیزات مخصوص شنا به داخل سد رفته و پس از دقایقی خبری از بیرون آمدن وی از زیر آب نبود. 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به محل بروز حادثه که خارج از محدوده شهری می‌باشد، پس از هماهنگی با معاونت خدمات شهری شهرداری اراک تیم تخصصی غواصی این سازمان به محل حادثه اعزام شد که با رسیدن این تیم هوا کاملا تاریک شده بود و کار برای آتش‌نشانان بسیار سخت بود و عملاً کاری از نجاتگران برنمی‌آمد و عملیات جستجو برای یافتن جسد این جوان به صبح روز جمعه موکول شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: تیم تخصصی غواصی این سازمان که شب گذشته موفق به یافتن جسد غرق شده این جوان نشده بود، مجدداً ساعت 6 صبح امروز و با روشن شدن هوا به محل حادثه اعزام و با استفاده تجهیزات غواصی به درون آب رفته و مشغول جستجو شدند.

فضلی  ادامه داد: پس از تلاش فراوان، تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی اراک در ساعت 8 صبح امروز جسد بی‌جان این جوان را از داخل آب بیرون کشیده شده و برای انجام مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی دادند.

سرپرست سازمان آتش‌‌نشانی اراک در پایان گفت: متاسفانه هر ساله شاهد غرق شدن تعدادی از هموطنان در سدها به علت رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام شنا می‌باشیم که توصیه همیشگی ما به همنوعان عزیزمان توجه به توصیه های ایمنی در زمان شناکردن در اینگونه سدها جهت پیشگیری از بروز اینگونه حوادث تلخ می‌باشد.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر