زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری مرد شیاد با خرید و فروش نوزاد در هرمزگان

مرد شیاد که با راه‌اندازی یک صفحه در فضای مجازی و به بهانه فروش نوزاد از مردم کلاهبرداری می‌کرد از سوی پلیس استان هرمزگان دستگیر شد.
16 تیر 1401
شناسه : 88257
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88257
339+
بالا
مرد شیاد که با راه‌اندازی یک صفحه در فضای مجازی و به بهانه فروش نوزاد از مردم کلاهبرداری می‌کرد از سوی پلیس استان هرمزگان دستگیر شد.

حادثه 24 -  مرد شیاد که با راه‌اندازی یک صفحه در فضای مجازی و به بهانه فروش نوزاد از مردم کلاهبرداری می‌کرد از سوی پلیس استان هرمزگان دستگیر شد.

چندی قبل کارشناسان پلیس فتا هنگام رصد فضای مجازی با صفحه‌ای رو به رو شدند که تبلیغ فروش نوزاد کرده بود بنابراین بلافاصله با اقدام‌های تخصصی و به منظور برخورد با گردانندگان صفحه خرید و فروش نوزاد متهم را شناسایی کردند و دستگیری وی به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و پس از هماهنگی‌های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر اتهام خود بود وقتی با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده علیه خود رو به رو شد به ناچار لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را از این کار مشکلات مالی و کسب درآمد از طریق کلاهبرداری با وعده فروش نوزاد عنوان کرد. وی مدعی شد اصلاً نوزادی برای فروش نداشته است و فقط با نشان دادن عکس چند نوزاد به متقاضیان مبالغی را به‌عنوان پیش فروش از آنها دریافت می‌کرده و سپس دیگر پاسخگوی آنها نبوده است.
سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان با تأیید خبر دستگیری این متهم در تشریح خبر گفت: قانون‌گذار در ماده ١١ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان این اقدام را مجرمانه تلقی کرده است. بنابراین شهروندان مراقب باشند و به تبلیغات دروغین افراد سودجو در فضای مجازی توجه نکنند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر