زمان مطالعه: 1 دقیقه

برادرکشی در جنوب تهران/ قاتل: از قتل برادرم پشیمان نیستم

مردی که چند سال قبل در جریان درگیری خانوادگی، برادر کوچکش را کشته‌بود، بعد از آزادی از زندان توسط برادر بزرگ‌ترش کشته شد. متهم قبل از محاکمه بخشیده‌شد و از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت.
15 تیر 1401
شناسه : 88227
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88227
688+
بالا
مردی که چند سال قبل در جریان درگیری خانوادگی، برادر کوچکش را کشته‌بود، بعد از آزادی از زندان توسط برادر بزرگ‌ترش کشته شد. متهم قبل از محاکمه بخشیده‌شد و از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت.

حادثه 24 -  مردی که چند سال قبل در جریان درگیری خانوادگی، برادر کوچکش را کشته‌بود، بعد از آزادی از زندان توسط برادر بزرگ‌ترش کشته شد. متهم قبل از محاکمه بخشیده‌شد و از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت.

رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل و با کشف جسد مردی در مزرعه ذرت در جنوب تهران آغاز شد. ماموران با حضور در محل، با جسد تکه تکه شده مردی روبه‌رو شدند که مدت زیادی از مرگش می‌گذشت.

صاحب مزرعه که جسد را پیدا کرده‌بود، در تحقیقات گفت: «از صبح با دستگاه درحال جمع کردن ذرت‌ها بودم که متوجه گیرکردن تیغه دستگاه شدم. وقتی از دستگاه پایین آمدم با جسد تکه تکه شده مردی روبه‌رو شدم.»

با شروع تحقیقات و بررسی پرونده افراد ناپدیدشده، هویت مقتول به نام اکبر، ۴۷ ساله شناسایی شد. او آخرین بار با برادرش رحیم قرار گذاشته‌بود. با کشف این سرنخ، رحیم دستگیر شد و در تحقیقات گفت: «اکبر برادر ناتنی مان بود و دارایی پدرمان را تصاحب کرده و او را اذیت می‌کرد. او حتی زمین کشاورزی پدرم را تصاحب کرده و اجاره‌بهای آنها را نمی‌داد. اکبر چند سال قبل در یک درگیری، برادر کوچک‌مان را کشت. مادرمان رضایت داد اما به خاطر مرگ برادرمان دق کرد. ما اکبر را مقصر مرگ مادرمان می‌دانستیم و از او کینه به دل گرفته‌بودیم. روز حادثه پدرم با من تماس گرفت و گفت اکبر سراغش رفته و او را اذیت کرده‌است. با اکبر تماس گرفتم و به دروغ گفتم زمینی در جنوب تهران خریده‌ام و خواستم برای بررسی زمین به آنجا بیاید. وقتی به محل مورد نظر رسید، با قمه‌ای که همراه داشتم او را کشتم.» پس از این اعتراف و تکمیل تحقیقات در دادسرا، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. با توجه به رضایت اولیای دم مقتول، متهم از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت.

متهم در این جلسه گفت: «برادر ناتنی ام از اراذل بود و رفتارش باعث شد تصمیم به قتل او بگیرم و از این کار پشیمان نیستم. باور کنید پدرم هم به مرگ او راضی بود. به همین خاطر خیلی زود گذشت کرد.» پس از دفاعیات متهم ، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر