زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ هولناک پسر 7 ساله در هوتگ/ ابوبکر چطور جان باخت؟

ابوبکر 7 ساله اهل روستای سند بهرام قربانی تازه هوتگ در دشتیاری است؛ این درحالی است آمار غرق شدن کودکان در هوتگ‌ها رکوردی تازه داشته است و وعده و عیدهای استاندار برای فنس کشی آن‌ها هم به نتیجه‌ای نرسیده است.
14 تیر 1401
شناسه : 88172
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88172
438+
بالا
ابوبکر 7 ساله اهل روستای سند بهرام قربانی تازه هوتگ در دشتیاری است؛ این درحالی است آمار غرق شدن کودکان در هوتگ‌ها رکوردی تازه داشته است و وعده و عیدهای استاندار برای فنس کشی آن‌ها هم به نتیجه‌ای نرسیده است.

حادثه 24 -  ابوبکر 7 ساله اهل روستای سند بهرام قربانی تازه هوتگ در دشتیاری است؛ این درحالی است آمار غرق شدن کودکان در هوتگ‌ها رکوردی تازه داشته است و وعده و عیدهای استاندار برای فنس کشی آن‌ها هم به نتیجه‌ای نرسیده است.

روز یکشنبه ابوبکر ۷ ساله برای بازی و سرگرمی در گودالی که مردم روستا برای خاک برداری حفر کرده بودند به اتفاق کودکان روستا به این گودال می رود که ناگهان بعلت عمق زیاد آب دچار غرق شدگی می شود. با تلاش مردم روستا سریعا به مرکز بهداشتی درمان نگور انتقال پیدا می کند و پس تلاش های تیم اورژانس به بیمارستان چابهار اعزام می شود و پس از یک روز بستری در بیمارستان متأسفانه ابوبکر جان خود را از دست می دهد.

ساجد جوهر، رئیس شورای اسلامی روستای سندبهرام و رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دشتیاری با بیان اینکه هوتگ ظرفیتی  مهم و جدانشدنی از زندگی مردم روستایی دشتیاری اظهارداشت: واژه هوتگ چند سالی است بر سر زبان ها است و اگر اسم هوتگی گرفته شود مردم فکر می کنند شاید  کودکی در آن غرق شده است آنچه امروز در روستاهای منطقه بزرگ دشتیاری جان کودکان معصوم این منطقه را می گیرد گودال های دست هستند که با حفر بی رویه تبدیل به شناگاه شدند و کودک به ناچار به سمت این گودال برای بازی و سرگرمی می رود و بخاطر عمق زیاد گودال باعث غرق شدن می شود.

رئیس شورای اسلامی روستای سند بهرام در ادامه خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر ۳ کودک بعلت غرق شدن در گودال ها روستای سند بهرام جانشان را از دست دادند اگر جلوی این حوادث تلخ گرفته نشود متأسفانه این تراژدی تکرار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دشتیاری ادامه داد: اگر بخواهیم با یک کار جهادی و ماندگار از تکرار نشدن سریال غرق شدن کودکان در گودال ها اقدامی موثری انجام بدهیم، مردم جامعه محلی شوراها و خیران عزیز هوتگ ها را فنس کشی کنند و گودال های که بی رویه حفر شدن توسط دستگاه های اجرایی باید پر شوند.

 آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر