زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل جوان تفرشی با ضربات چاقو/ قاتل در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از کشف راز یک قتل در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۱۰ ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.
13 تیر 1401
شناسه : 88152
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88152
633+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از کشف راز یک قتل در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۱۰ ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از کشف راز یک قتل در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۱۰ ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

سعید فراهانی اظهار کرد: در اعلام گزارشی به مرکز فوریتهای ۱۱۰ استان مبنی بر فوت جوانی حدود ۲۲ ساله با ضربات چاقو ساعتی پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در بیمارستان حاضر شدند.

وی اضافه کرد: با حضور تیم انتظامی و کارآگاهان اداره جرائم جنائی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، بررسی تخصصی در خصوص علت وقوع این قتل آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش بیان کرد: در تحقیقات اولیه، مشخص شد جوانی حدود ۲۲ ساله با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

فراهانی خاطر نشان کرد: در تکمیل تحقیقات کارآگاهان پلیس، سرانجام افراد مظنون در کمتر ۱۰ ساعت پس از وقوع قتل دستگیر و در تحقیقات پلیس به قتل این مرد به دلیل اختلاف قبلی، با ضربات چاقو به سر و بدن مقتول اعتراف کردند.

وی در پایان افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر