زمان مطالعه: 1 دقیقه

به رگبار بستن جوان 20 ساله در یکی از محلات ایرانشهر/ قاتل پس از 4 سال دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر شرور تحت تعقیب و عامل قتل مسلحانه جوان ۲۰ ساله ایرانشهری پس از ۴ سال فرار دستگیر شد.
13 تیر 1401
شناسه : 88147
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88147
321+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر شرور تحت تعقیب و عامل قتل مسلحانه جوان ۲۰ ساله ایرانشهری پس از ۴ سال فرار دستگیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر شرور تحت تعقیب و عامل قتل مسلحانه جوان ۲۰ ساله ایرانشهری پس از ۴ سال فرار دستگیر شد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: اواخر مرداد ماه سال 97 طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل مسلحانه جوانی 20 ساله در یکی از محلات ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و طی تحقیقات میدانی مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی پژو 405 با اسلحه کلاش به سمت دو شهروند تیراندازی و از محل متواری شده که در پی این تیراندازی جوان فوت شده و  شهروند دیگر مجروح شده بود.

وی اضافه کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند. با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفاء متهم در یکی از شهرستان‌های همجوار  ایرانشهر به دست آوردند.

سردار طاهری بیان کرد: در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فرار شناسایی و متهم 26 ساله پس از چهار سال فرار در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح کلاش به همراه تعدادی مهمات جنگی که به وسیله آن مرتکب این جنایت شده بود کشف شد. در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهم انگیزه قتل را اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر