زمان مطالعه: 1 دقیقه

زورگیران خشن حوالی مترو کرج به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری اوباشی که اقدام به زورگیری از شهروندان در حوالی مترو کرج می کرد خبر داد.
13 تیر 1401
شناسه : 88142
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88142
370+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری اوباشی که اقدام به زورگیری از شهروندان در حوالی مترو کرج می کرد خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری اوباشی که اقدام به زورگیری از شهروندان در حوالی مترو کرج می کرد خبر داد.

علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به ایستگاه پلیس کلانتری ۳۸ بنفشه در پل فردیس و اعلام این موضوع که شخصی اقدام به زورگیری از شهروندان در مقابل مترو کرج می‌کند، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد که یک اوباش و سارق سابقه دار در مقابل مترو ایستاده و از شهروندان با قلدری درخواست وجه نقد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار کرد: بلافاصله مأموران اعزام شده به محل در یک عملیات مقتدرانه این اوباش را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به ۴ فقره زورگیری در محل، گفت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهم دارای سوابق کیفری متعدد است که پس از تشکیل پرونده نامبرده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

قاسم پور در پایان با اشاره به اقدام سریع پلیس در دستگیری این اوباش زورگیر، گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی شهروندان است.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر