زمان مطالعه: 3 دقیقه

جزئیات آتش‌سوزی در شهرک صنعتی علویجه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک واحد تولید گوگرددر شهرک صنعتی علویجه گفت: با کمک عوامل امدادی و آتش‌نشانی حریق در این واحد تولیدی به طور کامل اطفا شد.
12 تیر 1401
شناسه : 88099
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88099
303+
بالا
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک واحد تولید گوگرددر شهرک صنعتی علویجه گفت: با کمک عوامل امدادی و آتش‌نشانی حریق در این واحد تولیدی به طور کامل اطفا شد.

حادثه 24 -  مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک واحد تولید گوگرددر شهرک صنعتی علویجه گفت: با کمک عوامل امدادی و آتش‌نشانی حریق در این واحد تولیدی به طور کامل اطفا شد.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی علویجه اظهار داشت: صبح امروز حریق در یک واحد تولید گوگرد به نام شرکت تابان گوگرد واقع در شهرک صنعتی علویجه گزارش شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های امدادی آتش‌نشانی و اورژانس از شهرهای مجاور و شهرک‌های صنعتی به محل اعزام شدند، افزود: در این حادثه سوله‌های این واحد آتش گرفته و عوامل آتش‌نشانی از شهرداری‌های نجف‌آباد، شاهین‌شهر، دهق، شهرک صنعتی علویجه و شهرک‌های صنعتی بزرگ به محل حادثه اعزام شدند.

 شیشه‌فروش با بیان اینکه مهار آتش‌سوزی با اشاره به انجام عملیات اطفای حریق گفت: حریق به طور کامل در این واحد تولیدی توسط عوامل امدادی و آتش‌نشانی مهار شد و از خسارت به سایر قسمت‌ها جلوگیری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حضور عوامل امدادی و مدیریت بحران در محل حادثه بیان کرد: عدم رعایت اصول ایمنی علت این حریق بود و سوله اصلی و محصولات آن دچار خسارت شد.

وی ادامه داد: همواره به شهرک‌های صنعتی توصیه کرده‌ایم که باید سیستم‌های اطفای حریق پیش‌بینی کنند و با توجه به گرمای هوا گاهی آتش‌سوزی در انبار به وجود می‌آید و باید واحدهای تولیدی الزامات ایمنی در انبارها را رعایت کنند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی، اداره کار و صمت باید دستورالعمل ایمنی حریق را به همه واحدهای صنعتی و تولیدی ابلاغ کنند، تصریح کرد: در مراحل نگهداری و حمل و نقل مواد و کالاها الزام کارگران به استفاده از حفاظت فردی در حین کار تأکید شده است.

۸ واحد آتش‌نشانی برای مهار حریق واحد تولید گوگرد اعزام شدند

محمد دادخواه مسؤول آتش‌نشانی دهق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حریق در واحد تولید گوگرد گفت: ۸ واحد آتش‌نشانی از شهرها و شهرک‌های صنعتی مجاور به محل حادثه اعزام شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه دو نفر مصدوم و دچار گازگرفتگی شدند که توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند، خاطرنشان کرد: در این حادثه ۳ سوله درگیر آتش شده است و انبارهای دیگر  تخلیه شد تا حریق کنترل شود.

دادخواه تصریح کرد: با کمک عوامل امدادی و آتش‌نشانی حریق در این واحد تولیدی اطفا شد.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر