زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات ۲ کودک از مرگ حتمی در آبیک

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۲ کودک آبیکی که دچار گاز گرفتگی شده بودند، توسط مأموران پلیس از مرگ نجات یافتند.
12 تیر 1401
شناسه : 88098
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88098
332+
بالا
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۲ کودک آبیکی که دچار گاز گرفتگی شده بودند، توسط مأموران پلیس از مرگ نجات یافتند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۲ کودک آبیکی که دچار گاز گرفتگی شده بودند، توسط مأموران پلیس از مرگ نجات یافتند.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: واحد گشت خودرویی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبیک حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی یک معتاد متجاهر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: فرد حین انتقال به مقر انتظامی بیان داشت دارای ۲ فرزند دختر سه و پنج ساله در منزل است که پس از مصرف مواد بدون اینکه اجاق گاز را خاموش کند از خانه خارج شده و احتمال گاز گرفتگی آن‌ها وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: مأموران بلافاصله به همراه متهم به محل سکونت وی اعزام و ۲ کودک را که در اثر گاز گرفتگی در حالت نیمه‌بیهوش بودند، رؤیت و به مرکز درمانی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه همسر اول فرد دستگیر شده فوت کرده و همسر دوم او نیز در زمان حادثه در محل کار مشغول فعالیت بوده، یادآور شد: حال عمومی کودکان مطلوب بوده و هر ۲ آن‌ها پس از ۲۴ ساعت تحت مراقبت بودن، تحویل کارکنان سازمان بهزیستی شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، این مسئول ضمن تقدیر از مأموران وظیفه‌شناس، به تبعات جبران‌ناپذیر این بلای خانمان‌سوز اشاره کرد که علاوه بر خود فرد دامن‌گیر اعضای خانواده نیز می‌شود.

سردار ابراهیمی تأکید کرد: شهادت ۱۵ نفر از همکاران جان بر کف فراجا از ابتدای سال ۱۴۰۱، بیانگر این است که مأموران پلیس از هیچ تلاشی برای حفظ و حراست از جان و مال و ناموس هموطنان دریغ نخواهند کرد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر