زمان مطالعه: 1 دقیقه

خودکشی داماد پس از به رگبار بستن خانواده همسرش در دره‌شهر

مرد جوان که بر سر اختلافات خانوادگی با همسرش به زندان افتاده بود، پس از آزادی با سلاح سراغ او و خانواده‌اش رفت و دست به جنایتی هولناک زد.
12 تیر 1401
شناسه : 88090
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/88090
1045+
بالا
مرد جوان که بر سر اختلافات خانوادگی با همسرش به زندان افتاده بود، پس از آزادی با سلاح سراغ او و خانواده‌اش رفت و دست به جنایتی هولناک زد.

حادثه 24 -  مرد جوان که بر سر اختلافات خانوادگی با همسرش به زندان افتاده بود، پس از آزادی با سلاح سراغ او و خانواده‌اش رفت و دست به جنایتی هولناک زد.

این جنایت صبح دیروز در شهرستان دره‌شهر در استان ایلام رخ داد. ساکنان یکی از محله‌های دره‌شهر که با شنیدن صدای شلیک چند گلوله‌ از خانه یکی از همسایه‌ها به وحشت افتاده بودند با پلیس تماس گرفتند و دقایقی بعد تیمی از مأموران در محل حادثه حاضر شدند. مأموران پس از ورود به خانه مورد نظر با صحنه‌ای تکان‌دهنده روبه‌رو شدند. پیکر غرق در خون 3زن و یک مرد روی زمین افتاده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که همگی آنها هدف اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.

با حضور اورژانس معلوم شد که مرد جوان و 2نفر از زنان جانشان را از دست داده‌اند. سومین زن اما هنوز نفس می‌کشید و به سرعت به بیمارستان منتقل شد. از سوی دیگر در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که عامل جنایت خانوادگی کسی نیست جز داماد خانواده‌؛ همان مرد جوانی که جسدش در کنار اجساد 2قربانی دیگر روی زمین افتاده بود. پیدا شدن یک قبضه سلاح کلاشنیکف در کنار جسد مرد جوان اسرار این حادثه را برملا کرد و معلوم شد که داماد جوان پس از ورود به این خانه، همسرش و خواهر او را به ضرب گلوله به قتل رسانده و مادرزنش را مجروح کرده و در نهایت نیز با شلیک یک گلوله به سرش به زندگی خود  پایان داده است.

از سوی دیگر معلوم شد که انگیزه این جنایت اختلافات خانوادگی میان داماد خانواده و همسرش و خانواده او بوده است. آنطور که تحقیقات اولیه نشان می‌داد داماد جوان از مدتی قبل و به‌دنبال اختلاف با همسرش و با شکایت او به زندان افتاده بود اما به تازگی آزاد شده و پس از آزادی نقشه این جنایت هولناک را عملی کرده بود. او درحالی‌که مسلح به کلاشنیکف بود، صبح روز حادثه وارد خانه شده و پس از به رگبار بستن همسرش و خانواده او اقدام به‌خودکشی کرده بود.

به‌گفته سرهنگ کرم‌حسنی، فرمانده انتظامی دره‌شهر، مجروح حادثه پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفت. تحقیقات درباره این ماجرا ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث ایلام» را در صفحه حوادث ایلام حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر