زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوجوان 16 ساله آغاز نفس بیماران نیازمند شد

خانواده نوجوان ۱۶ساله‌ای که بر اثر حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود در تصمیمی خدا پسندانه ، کبد او را به بیمار نیازمند اهدا کردند.
08 تیر 1401
شناسه : 87978
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87978
252+
بالا
خانواده  نوجوان ۱۶ساله‌ای که بر  اثر حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود در تصمیمی خدا پسندانه ، کبد او را به بیمار  نیازمند اهدا کردند.

حادثه 24 -  خانواده  نوجوان ۱۶ساله‌ای که بر  اثر حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود در تصمیمی خدا پسندانه ، کبد او را به بیمار  نیازمند اهدا کردند.

مسئول واحد پیوند اعضای  دانشگاه علوم پزشکی کرمان دراین باره  گفت: کبد علی اصغر کاربخش راوری نوجوان ۱۶ ساله  ساکن راور که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، روز گذشته  به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.جعفری افزود: این بیماردر بخش آی سی یو ۳ بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری و مرحله رضایت گیری اهدای عضو از خانواده این بیمار با حضور این گروه  در کرمان انجام و در نهایت کبد این نوجوان  برای پیوند به شیراز ارسال شد.شایان ذکر است ،کبدبیماران مرگ مغزی به علت نبود جراح مجرب در کرمان برای پیوند به شیراز منتقل می شود و افرادی هم که در استان کرمان  نیازمند پیوند کبد باشند به ناچارباید به شیراز مراجعه کنند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر