زمان مطالعه: 1 دقیقه

پرسه سارق حرفه ای در بیمارستانی در تهران / او حساب 10 نفر را خالی کرده بود

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که از کارت عابربانک های مراجعه کنندگان به بیمارستان سرقت می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد.
07 تیر 1401
شناسه : 87958
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87958
257+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که از کارت عابربانک های مراجعه کنندگان به بیمارستان سرقت می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که از کارت عابربانک های مراجعه کنندگان به بیمارستان سرقت می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت مشابه در یکی از بیمارستان به نحوی که سارق با سواستفاده از بی سواد مراجعه کنندگان به بیمارستان، در کنار دستگاه عابر بانک می ایستاده و پس از انجام درخواست این افراد و اخذ پول یا انتقال حساب کارت عابر آنها را تعویض و سپس موجودی داخل کارت را سرقت می کرده است که رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسایی کردند افزود: با مراقبت های ویژه پلیسی در ساعت های احتمالی حضور متهم، و با اطلاعات بدست آمده ماموران متهم را در کنار دستگاه عابر بانک داخل بیمارستان در حال انجام سرقت با همان شیوه مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه قبل از هرگونه اقدامی دستگیر کردند .

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد:در بررسی اولیه از متهم تعداد ۶ عدد عابر بانک غیر و تعدادی کارت عابر هدیه کشف و متهم ۲۲ ساله در تحقیقات پلیسی بعمل آمده به جرم خود و سرقت به روش تعویض عابر بانک شهروندان و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی سرقت و کلاهبرداری متهم را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند در پایان خاطر نشان کرد: تلاش برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی شکات دیگر ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر