زمان مطالعه: 1 دقیقه

نقشه شیطانی خواستگار قلابی برای دختر 16ساله

آشنایی دختر 16ساله با پسری جوان در راه مدرسه پایان شومی داشت.
06 تیر 1401
شناسه : 87874
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87874
526+
بالا
آشنایی دختر 16ساله با پسری جوان در راه مدرسه پایان شومی داشت.

حادثه 24 -  آشنایی دختر 16ساله با پسری جوان در راه مدرسه پایان شومی داشت.

چند روز پیش دختری نوجوان به همراه والدینش راهی دادسرای جنایی تهران شد و تا از پسری جوان که در نقش خواستگار او را فریب داده بود شکایت کند.

دختر 16ساله در توضیح ماجرا به قاضی محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرا گفت: مدتی قبل در راه مدرسه با پسری جوان به نام آرش آشنا شدم. پس از این آشنایی مدتی با هم چت می‌کردیم و گاهی او به مقابل مدرسه می‌آمد و پس از تعطیلی با هم به پارک می‌رفتیم.

وی ادامه داد:‌ ظرف مدتی کوتاه به او علاقه‌مند شدم و برای همین وقتی از من خواستگاری کرد جواب مثبت دادم، اما به خانواده‌ام حرفی نزدم. چون می‌دانستم آنها به‌دلیل اینکه سنم کم است و از طرفی شناختی نسبت به آرش ندارند با این ازدواج مخالفت می‌کنند. پدر و مادرم دلشان می‌خواست من درس بخوانم و به دانشگاه بروم و برای همین منتظر ماندم تا در فرصتی مناسب این ماجرا را با آنها در میان بگذارم.

دختر نوجوان گفت: چند هفته پیش اما آرش به من زنگ زد و مرا به خانه‌اش دعوت کرد. او گفت خانواده‌اش هم حضور دارند و می‌خواهد مرا به آنها معرفی کند. بی‌آنکه خبر داشته باشم که چه اتفاقی در انتظارم است راهی خانه آرش شدم، اما آن روز وی نوشیدنی‌‌ای به من داد که دیگر نفهمیدم چه شد و وقتی به‌خودم آمدم، متوجه شدم که وی از من فیلم سیاه تهیه کرده است. آرش تهدیدم کرد که اگر از ماجرای آن روز به کسی چیزی بگویم، فیلم را در فضای مجازی منتشر کرده و آبروی مرا می‌برد. پس از این اتفاق شوم، به‌شدت دچار مشکلات روحی و روانی شدم. همین باعث شد که خانواده‌ام در جریان ماجرا قرار بگیرند و من از ترس و خجالت خانه را ترک کردم و به شمال کشور رفتم. چند روزی در آنجا ماندم تا اینکه خانواده‌ام با من تماس گرفتند و خواستند به خانه برگردم. آنها گفتند کمکم می‌کنند و وقتی همه ماجرا را برایشان تعریف کردم، خواستند با هم به دادسرا برویم و از مرد جوان شکایت کنیم.

با مطرح شدن این شکایت، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت آرش را صادر کرد و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه وی آغاز شده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر