زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات فوت کاظم اسماعیلی قله زو کارگر معدن زغال سنگ طزره البرز شرقی

منابع کارگری در استان سمنان از مرگ یکی از کارگران معدن زغال سنگ رزمجای غربی در منطقه معدنی طزره شهرستان دامغان بر اثر سانحه رانندگی خبر دادند.
30 خرداد 1401
شناسه : 87618
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87618
374+
بالا
منابع کارگری در استان سمنان از مرگ یکی از کارگران معدن زغال سنگ رزمجای غربی در منطقه معدنی طزره شهرستان دامغان بر اثر سانحه رانندگی خبر دادند.

حادثه 24 -  منابع کارگری در استان سمنان از مرگ یکی از کارگران معدن زغال سنگ رزمجای غربی در منطقه معدنی طزره شهرستان دامغان بر اثر سانحه رانندگی خبر دادند.

منابع کارگری سمنان گزارش کردند: یکی از کارگران شاغل در معدن زغال سنگ رزمجای غربی در منطقه معدنی طزره، بنام «کاظم اسماعیلی قله زو» حوالی ساعت ده صبح روزگذشته (یکشنبه ۲۹ خرداد ماه) حین رانندگی با یک دستگاه خودرو نیسان به دلایل نامعلومی با سقوط به دره دچار حادثه شد و جان باخت.

گفته می‌شود؛ «کاظم اسماعیلی قله زو» پیش از این در واحد استخراج معدن زغال سنگ رزمجای غربی مشغول کار بود اما بعدا به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از کار با معاینات اداوری طب کار از کار در واحد استخراج تونل منع شده و چندین ماه بود به کار سبک رانندگی در خارج از تونل‌های زغال سنگ مشغول کار بوده است.

به نقل از کارگرانی که در این معدن زغال سنگ طزره مشغول کارند گفته می‌شود، کارگر جان باخته ۲۲ سال سابقه کار داشته و حدود ۴ ماه به زمان بازنشستگی وی باقی مانده بود.

گفته می‌شود مراسم، تشییع این کارگران حوالی ساعت ۵ بعد از ظهر فردا سه‌شنبه (۳۱ خرداد ماه) در آرامگاه فردوس رضا شهر دامغان برگزار می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر