زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازداشت ۱۲۰ گردشگر شیطان پرست در جنگل‌های نکا

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز که مرتکب اعمال مجرمانه در جنگل‌های نکا شده بودند، بازداشت شدند.
29 خرداد 1401
شناسه : 87564
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87564
485+
بالا
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز که مرتکب اعمال مجرمانه در جنگل‌های نکا شده بودند، بازداشت شدند.

حادثه 24 -  رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز که مرتکب اعمال مجرمانه در جنگل‌های نکا شده بودند، بازداشت شدند.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: توقع مردم استان حفظ شعائر و ارزش های اسلامی و مبارزه با هرگونه هنجارشکنی و قانون‌گریزی است. بر این اساس دادگستری استان در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک و یاور دستگاه های مرتبط است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی تورهای گردشگری در دستور کار معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان قرار دارد، تصریح کرد: اعضای این تور در جنگل پی رجه نکا با نصب بنرهای شیطان‌پرستی و اعمال مجرمانه‌ای از قبیل شرب خمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب و دیگر موارد خلاف شرع و قانون، توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شدند و در این خصوص پرونده قضایی هم تشکیل شد.

رئیس دستگاه قضایی استان تاکید کرد: با افرادی که بدون توجه به ارزش های اخلاقی، فرهنگ بومی منطقه ای و اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تورها باشند، توسط دادستان های سراسر استان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر