زمان مطالعه: 1 دقیقه

گرمای خودرو جان پسر 3 ماهه را گرفت

پلیس پنسیلوانیای آمریکا اعلام کرد: یک نوزاد پسر ۳ ماهه پس از اینکه چند ساعت در ماشین والدینش رها شده بود، جان باخت.
28 خرداد 1401
شناسه : 87513
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87513
358+
بالا
پلیس پنسیلوانیای آمریکا اعلام کرد: یک نوزاد پسر ۳ ماهه پس از اینکه چند ساعت در ماشین والدینش رها شده بود، جان باخت.

حادثه 24 -  پلیس پنسیلوانیای آمریکا اعلام کرد: یک نوزاد پسر ۳ ماهه پس از اینکه چند ساعت در ماشین والدینش رها شده بود، جان باخت.

این حادثه روز پنج‌شنبه گذشته اتفاق افتاده و بر اساس اعلام سرویس ملی هواشناسی ایالات متحده، حداکثر دمای روز پنجشنبه ۳۳ درجه سانتیگراد بوده است.

به گفته مقامات، اقدامات تیم پزشکی در صحنه ناکام ماند و این کودک از عوارض گرمای شدید جان باخت.

به گزارش موسسه «کودکان و خودرو»، این نوزاد پنجمین کودکی است که امسال (۲۰۲۲) به دلیل گرم شدن هوای داخل اتومبیل در ایالات متحده جان خود را از دست داده است.

به گفته پلیس ایالتی، یک کودک یک ساله نیز روز ۱۹ مه که دمای هوا به ۳۳ درجه سانتیگراد رسیده بود در یک وسیله نقلیه در "تنسی" جان باخت.

پیش از آن نیز یک نوزاد دختر هشت ماهه در ۳ مه در حالی که پدرش در یک ایستگاه پلیس در جورجیا در بازداشت بود، برای ساعت‌ها در ماشین رها شده بود و به دلیل گرمای شدید جان خود را از دست داد. به گزارش سرویس هواشناسی آمریکا، دمای هوا در آن روز در آتلانتا به ۳۰ درجه رسید و پدر این دختر در ارتباط با مرگ او به قتل درجه دو متهم شد.

بنابر اعلام کارشناسان موسسه «کودکان و خودرو»، حتی اگر پنجره‌ها کمی باز بماند، بازهم دمای داخل خودرو در عرض چند دقیقه می‌تواند به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد برسد و این درحالیست که بدن کودک تا پنج برابر سریع‌تر از بزرگسالان گرم می‌شود.

به گزارش یورونیوز، آمار رسمی در ایالات متحده حاکی از آن است که به طور متوسط ​​سالانه ۳۸ کودک در ماشین های داغ جان خود را از دست می دهند.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر