زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی در غرب مشهد/ نجات ۵۰ نفر در میان دود و آتش

سرپرست آتش نشانی مشهد از تلاش گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات چندین ایستگاه برای مهار آتش سوزی یک مجتمع اقامتی در بولوار تقویه در غرب این شهر و نجات ۵۰ نفر از گرفتار شدگان در میان دود و آتش خبر داد.
25 خرداد 1401
شناسه : 87438
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87438
284+
بالا
سرپرست آتش نشانی مشهد از تلاش گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات چندین ایستگاه برای مهار آتش سوزی یک مجتمع اقامتی در بولوار تقویه در غرب این شهر و نجات ۵۰ نفر از گرفتار شدگان در میان دود و آتش خبر داد.

حادثه 24 -  سرپرست آتش نشانی مشهد از تلاش گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات چندین ایستگاه برای مهار آتش سوزی یک مجتمع اقامتی در بولوار تقویه در غرب این شهر و نجات ۵۰ نفر از گرفتار شدگان در میان دود و آتش خبر داد.

مجید فرهادی در مشهد مقدس اظهار داشت: صبح امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی در بولوار هاشمی رفسنجانی و گرفتار شدن ساکنان در دود ناشی از حریق، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله حدود 60 آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه 25 دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در قسمت تأسیسات و انبار ملزومات در طبقه منفی یک، این مجتمع اقامتی 5 طبقه 72 واحدی رخ داده و دود ناشی از این آتش سوزی در تمام طبقات متصاعد و منجر به محبوس شدن افراد در این مجموعه اقامتی شده بود.

فرهادی عنوان کرد: نجاتگران و آتش‌نشانان ضمن نجات 50 نفر از افراد گرفتار در دود و حریق و انتقال آنان به مکان امن، اقدام به مهار آتش‌سوزی کرده و از سرایت حریق به سایر طبقات و منازل اطراف در محل جلوگیری کردند.

سرپرست آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: در این حادثه تعدادی از افراد ساکن در این محل دچار مشکلات تنفسی شدند که با اقدام به موقع آتش نشانان از میان دود و آتش به بیرون منتقل و تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل اقدامات درمانی برای آنان را در محل انجام دادند.

گفتنی است؛ علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر