زمان مطالعه: 2 دقیقه

کلاهبردار عجیبی که در نقش رابین هود ظاهرمی‌شد

مجرم دیگری که از سوی پلیس بازداشت شده کلاهبردار است که خودش را رابین‌هود می‌داند. او کت و شلوار گران‌قیمت به تن می‌کرد، ‌عطر گران می‌زد و یک خودروی تویوتا اجاره می‌کرد تا نقشه کلاهبرداری‌های سریالی‌اش را اجرا کند.
25 خرداد 1401
شناسه : 87426
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87426
218+
بالا
مجرم دیگری که از سوی پلیس بازداشت شده کلاهبردار است که خودش را رابین‌هود می‌داند. او کت و شلوار گران‌قیمت به تن می‌کرد، ‌عطر گران می‌زد و یک خودروی تویوتا اجاره می‌کرد تا نقشه کلاهبرداری‌های سریالی‌اش را اجرا کند.

حادثه 24 -  مجرم دیگری که از سوی پلیس بازداشت شده کلاهبردار است که خودش را رابین‌هود می‌داند. او کت و شلوار گران‌قیمت به تن می‌کرد، ‌عطر گران می‌زد و یک خودروی تویوتا اجاره می‌کرد تا نقشه کلاهبرداری‌های سریالی‌اش را اجرا کند.

چطور کلاهبرداری می‌کردی؟

با یک کارت عابربانک خالی که داخل آن پولی نبود به مغازه‌های مختلف می‌رفتم. از لباس فروشی گرفته تا کفش فروشی و لوازم خانگی و رستوران‌ها. الانم را نگاه نکنید. من خیلی خوش‌تیپ هستم. کت و شلوار گران‌قیمت می‌پوشیدم. عطر خوب می‌زدم و یک ماشین تویوتا هم کرایه می‌کردم. همه اینها باعث می‌شد که کسی فکر نکند من کلاهبردارم. بعد جنسی که می‌خواستم را می‌خریدم و کارت می‌کشیدم. معمولا به فروشنده می‌گفتم که خودم کارت را می‌کشم و وقتی فیش بانکی صادر می‌شد، می‌گفتم واریز شد و او هم با توجه به ظاهرم، بی‌آنکه فیش را ببیند تشکر می‌‌کرد. درحالی‌که روی فیش نوشته بود تراکنش ناموفق.

اگر فروشنده فیش را نگاه می‌کرد چه؟

به بهانه اینکه کارت را اشتباهی آورده‌ام و کارت اصلی داخل ماشین است، خارج می‌شدم و برنمی‌گشتم. شاید باور نکنید اما در اکثر مواقع فروشنده اصلا فیش را چک نمی‌کرد. چون فقط به ظاهر من اعتماد کرده بود و من با خونسردی درحالی‌که خریدهایم را برمی‌داشتم از مغازه خارج می‌شدم.

حالا چرا معروف به رابین هود شدی؟

این صفت را زندانیان روی من گذاشته‌اند. من سابقه‌دارم و پیش از این هم چندبار به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده‌ام. حدود 9ماه قبل از زندان آزاد شدم و گاهی وقت‌ها به رستوران‌های مختلف می‌روم و با همین شیوه غذا می‌گیرم و پولی پرداخت نمی‌کنم. اما غذاها را بین کارتن‌خواب‌ها پخش می‌کنم. به همین دلیل معروف شدم به رابین هود.

بعد از آزادی از زندان چند مورد کلاهبرداری کردی؟

حدود 50مورد.

شغلت چیست؟

بیکارم اما پیش از این در بازار کار می‌کردم و وضع مالی خوبی داشتم. تحصیلکرده‌ام و لیسانس مهندسی الکترونیک دارم. اما چند سال قبل دلار که قیمتش بالا رفت ورشکست شدم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر