زمان مطالعه: 5 دقیقه

جزئیات زورگیری از وحید آقاپور، محمد شیری و سیدمرتضی فاطمی، چهره های مشهور تئاتر و تلویزیون

برای‌ آنها نام و چهره طعمه‌هایشان فرقی نمی‌کند و برای به‌دست آوردن پول و اشیای قیمتی چاقو و قمه‌شان را نشان می‌دهند و حاضرند دست به هر کاری بزنند؛حتی اگر طرف مقابل علی دایی باشد.
25 خرداد 1401
شناسه : 87423
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87423
398+
بالا
برای‌ آنها نام و چهره طعمه‌هایشان فرقی نمی‌کند و برای به‌دست آوردن پول و اشیای قیمتی چاقو و قمه‌شان را نشان می‌دهند و حاضرند دست به هر کاری بزنند؛حتی اگر طرف مقابل علی دایی باشد.

حادثه 24 -  برای‌ آنها نام و چهره طعمه‌هایشان فرقی نمی‌کند و برای به‌دست آوردن پول و اشیای قیمتی چاقو و قمه‌شان را نشان می‌دهند و حاضرند دست به هر کاری بزنند؛ حتی اگر طرف مقابل علی دایی باشد. این روایت زورگیران خشنی است که هر روز شماری از شهروندان را برای سرقت‌های خشن‌شان انتخاب می‌کنند و در تازه‌ترین حوادث به وحید آقاپور و محمد شیری 2نفر از بازیگران تئاتر و تلویزیون و سیدمرتضی فاطمی مجری تلویزیون حمله کردند.

تازه‌ترین حادثه برای وحید آقاپور، بازیگر تئاتر و تلویزیون که اغلب او را با مجموعه ممیزی شعر و ترانه می‌شناسند اتفاق افتاد. او که این روزها در نمایشی به نام باغ در پردیس موسیقی و تئاتر باغ کتاب ایفای نقش می‌کند، حوالی ساعت 22:30 دوشنبه در حوالی بزرگراه شهید همت حدفاصل حقانی و مدرس طعمه زورگیران قرار گرفت. او درباره این حادثه می‌گوید: سوار موتورسیکلتم بودم و از تئاتر به خانه برمی‌گشتم که دیدم 2زورگیر به یک نفر حمله کرده‌اند. به همین دلیل برای کمک به او جلو رفتم اما درست در همان لحظه یک خودروی دیگر به موتور زورگیران کوبید و آنها برای فرار با چاقو به من هم حمله کردند و درحالی‌که از ناحیه شانه مجروح شده بودم موتورسیکلتم را سرقت کردند. او ادامه می‌دهد: بعد از این حادثه به بیمارستان رسول اکرم منتقل شدم و بعد از چند ساعت بستری بودن در آنجا و چند بخیه‌ای که به دستم زدند، به خانه رفتم و حالم بهتر است. من رفتم به کسی کمک کنم که از او خفت‌گیری می‌شد، ولی این بلا سرم آمد. امیدوارم مأموران نیروی انتظامی با شدت بیشتری با سارق خیابانی برخورد کنند.

این حادثه تلخ در شرایطی اتفاق افتاد که چند روز قبل نیز سارقان از محمد شیری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون نیز زورگیری کردند. شیری درباره حادثه‌ای که برایش اتفاق افتاده بود گفت: ساعت 11 شب موتورسواری که یک نفر هم ترکش نشسته بود به من نزدیک شدند. من در تاریکی شب فقط تیزی‌هایشان را می‌دیدم که برق می‌زد. آنها من را شناختند. وقتی نزدیک‌تر آمدند گفتم گوشی من ارزشی ندارد اما شماره‌هایش برایم مهم‌ هستند و اگر مردانگی دارید این را نبرید. به‌خاطر همین چهارصد و خرده‌ای هزار تومان پولی که داشتم به زورگیران دادم و یکی از آنها گفت شانس آوردی که دوستت داریم و 50هزار تومان از پول‌های خودم را پس دادند تا بتوانم به خانه بروم. آنطور که این بازیگر می‌گوید این چهارمین مرتبه‌ای است که از او زورگیری شده است.

سرقت خشونت‌بار از این دو بازیگر در حالی اتفاق افتاد که 3شب قبل هم 2 زورگیر در نزدیکی پردیس سینمایی ملت با قمه به سیدمرتضی فاطمی، مجری تلویزیون حمله کردند. او درباره حادثه‌ای که برایش اتفاق افتاده در صفحه شخصی‌اش نوشت: یکشنبه‌شب برای جلسه پخش فیلم به پردیس ملت رفته بودم. حدود ساعت ۷ شب جلسه تمام شد و درخواست تاکسی اینترنتی دادم. فاصله راننده با من ۸دقیقه بود. برای اینکه مسیرم به سمت شرق به غرب اتوبان نیایش بود، به سمت مقابل اتوبان رفتم. چون خبری از راننده نشد موبایلم را درآوردم تا ببینم راننده کجاست، همان موقع موتورسیکلت سفیدرنگی که 2جوان سیاهپوش سوار آن بودند را دیدم که به سمتم می‌آیند. با احتیاط گوشی را در جیبم گذاشتم و حواس و نگاهم را به 2جوان دادم. به آرامی از کنارم گذشتند اما یکباره از پشت درختان دیدم موتوری و ترک آن دوباره به سمتم می‌آیند.

فاطمی ادامه حادثه را اینطور روایت می‌کند: آرام و خونسرد از موتور پیاده شدند. قمه‌ها را از جیب‌شان درآوردند. چنان با خونسردی جلو می‌آمدند که انگار آمده‌اند طلب‌شان را وصول کنند. به یک متری من که رسیدند شروع به دویدن به سمت ماشینی که از کردستان به نیایش پیچیده بود کردم. دنبالم دوید و دوستش برگشت و موتور را روشن کرد. شیشه ماشینی پایین و سرعتش کم‌ بود. کوله‌ام را داخل آن پرت کردم. راننده سرعتش را کم کرد و من در را باز کردم و داخلش پریدم. راننده کمکم کرد و نجات پیدا کردم اما یکی از زورگیران فریاد می‌زد هرکجا که بری گیرت می‌آورم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر