زمان مطالعه: 1 دقیقه

عامل قتل در امام‌زاده حسن(ع) دستگیر شد

متهمی که در یک درگیری دست به جنایت هولناکی زده بود پس از تحقیقات گسترده به قتل مرد جوان در شعبه‌ سوم دادسرای امور جنایی اعتراف کرد.

آرزو دهقانی

دکترای سلامت در بلایا و فوریت ها، مدرس و پژوهشگر

24 خرداد 1401
شناسه : 87404
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87404
459+
بالا
متهمی که در یک درگیری دست به جنایت هولناکی زده بود پس از تحقیقات گسترده به قتل مرد جوان در شعبه‌ سوم دادسرای امور جنایی اعتراف کرد.

حادثه 24 -  متهمی که در یک درگیری دست به جنایت هولناکی زده بود پس از تحقیقات گسترده به قتل مرد جوان در شعبه‌ سوم دادسرای امور جنایی اعتراف کرد.

ششم اردیبهشت ماه سال 1401، رسیدگی به پرونده قتل مرد جوانی در یک سوپرمارکت در منطقه امام‌زاده حسن(ع) در دستور‌ کار ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم جنایی تهران قرار‌گرفت.

بررسی‌های اولیه تیم جنایی نشان داد، مقتول پس از خارج شدن از یک سوپرمارکت با قاتل درگیر شده و در جریان این درگیری هدف ضربات‌ چاقو قرار گرفته است.

از سوی دیگر تحقیقات ابتدایی مشخص کرد، عامل جنایت از گذشته با مرد جوان اختلاف داشته و این درگیری به خاطر چشم در چشم و تنه زدن رخ داده و دوست قاتل نیز شاهد جنایت بوده است.

دوست متهم که زمان ارتکاب به قتل در صحنه جنایت حضور داشت در جریان تحقیقات به بازپرس پرونده گفت: قاتل و مقتول از مدتی قبل با یکدیگر مشاجره لفظی داشتند و برای هم کری می‌خواندند. روز حادثه با قاتل در خیابان درحال قدم زدن بودیم که ناگهان مقتول از سوپرمارکت به بیرون آمد و با وی به صورت اتفاقی چشم در چشم شد که درگیری مرگباری شکل گرفت.

بدین ترتیب متهم با دستور بازپرس ویژه قتل دستگیر شد و تیم جنایی که متوجه دوربین‌های مداربسته صحنه جنایت شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداختند و صحنه جنایت را لحظه به لحظه تماشا کردند.

بررسی‌ها در شعبه سوم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه داشت تا اینکه خرداد‌ماه امسال، قاتل پس از بازسازی صحنه‌ جنایت به قتل مرد‌ جوان اقرار‌ کرد و با دستور ساسان غلامی بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای سیر مراحل قانونی به زندان منتقل شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر