زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت 5میلیاردی زن معتاد با کپی کردن کلید صاحبخانه

زن معتاد در جریان رفت‌وآمد به خانه‌ای اعیانی توانست کلید صاحبخانه را کپی کرده و در فرصتی مناسب اموالی به ارزش 5میلیارد تومان از آنجا سرقت کند.
24 خرداد 1401
شناسه : 87386
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87386
200+
بالا
زن معتاد در جریان رفت‌وآمد به خانه‌ای اعیانی توانست کلید صاحبخانه را کپی کرده و در فرصتی مناسب اموالی به ارزش 5میلیارد تومان از آنجا سرقت کند.

حادثه 24 -  زن معتاد در جریان رفت‌وآمد به خانه‌ای اعیانی توانست کلید صاحبخانه را کپی کرده و در فرصتی مناسب اموالی به ارزش 5میلیارد تومان از آنجا سرقت کند.

چندی قبل مردی به کلانتری 163ولنجک رفت و از دستبرد میلیاردی به خانه‌اش خبر داد. او گفت: از خانه‌ام بیرون رفته بودم؛ اما وقتی برگشتم متوجه شدم سارق یا سارقان به خانه‌ام دستبرد زده‌اند و مقدار زیادی پول و طلا که حدود 5میلیارد تومان ارزش داشت سرقت شده است. آنطور که شاکی می‌گفت در این سرقت هیچ قفل و دری تخریب نشده بود و این نشان می‌داد سارق فردی آشنا بوده است. در ادامه معلوم شد که زن جوانی که به مواد‌مخدر اعتیاد دارد به خانه شاکی و خانه مجاور او رفت‌وآمد می‌‌کرده است.

بنابر این نام وی به‌عنوان مهم‌ترین مظنون این پرونده ثبت شد. با ادامه تحقیقات درباره زن معتاد اطلاعات بیشتری درباره او به‌دست آمد و درنهایت مأموران حتم پیدا کردند که او عامل سرقت 5میلیاردی است و او را در مخفیگاهش درحالی‌که مشغول مصرف مواد‌مخدر بود دستگیر کردند.  سرهنگ سعید دالوند، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: متهم در بازجویی‌ها به سرقت اعتراف کرد و گفت در جریان رفت‌وآمدهایش به خانه شاکی و همسایه او توانسته کلید در ورودی را به‌دست آورده و از روی آن کپی کند. او همچنین درباره سرنوشت اموال مسروقه نیز گفت که این اموال را برای تامین هزینه مصرف مواد‌مخدر مصرفی‌اش به افراد عبوری فروخته است.

به‌گفته سرهنگ دالوند هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای کشف سایر جرائم احتمالی او ادامه دارد.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر