زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایان 8 سال کابوس اعدام در اهواز

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از گذشت اولیای دم اهوازی از قصاص قاتل فرزند خود پس از هشت سال همزمان با ولادت حضرت امام رضا(ع) خبر داد.
23 خرداد 1401
شناسه : 87349
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87349
267+
بالا
رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از گذشت اولیای دم اهوازی از قصاص قاتل فرزند خود پس از هشت سال همزمان با ولادت حضرت امام رضا(ع) خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از گذشت اولیای دم اهوازی از قصاص قاتل فرزند خود پس از هشت سال همزمان با ولادت حضرت امام رضا(ع) خبر داد.

علیرضا باوی گفت: همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) با تلاش دبیر شعب، اعضای شعبه ۵۳ شورای حل اختلاف ویژه عشایر، ستاد صبر و همیاران صلح استان خوزستان، خانواده مقتول با بخشش قاتل فرزند خود پس از هشت سال، زندگی دوباره به او بخشیدند.

به نقل از معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان خوزستان، وی افزود: در سال ۱۳۹۴ اختلاف و درگیری بین دو نفر رخ می‌دهد که منجر به قتل یکی از آنان می‌شود. این حادثه باعث ایجاد اختلافات و نزاع عمیقی بین طایفه قاتل و مقتول شد.

وی افزود: با معرفی و دستگیری قاتل و طی مراحل قانونی، قاتل به قصاص محکوم شد و اولیای دم با درخواست و اصرار بر اجرای حکم قصاص فرزند خود تاکید داشتند.

باوی خاطر نشان کرد: وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف و ستاد صبر ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها است و بر این اساس با ارجاع پرونده به شعبه ۵۳ شورای حل اختلاف ویژه عشایر و هماهنگی دبیر شعب شورای حل اختلاف ویژه عشایر و با همکاری اعضای ستاد صبر و همیاران صلح استان خوزستان در راستای جلوگیری و گسترش درگیری، بین بزرگان و ریش سفیدان دو طایفه با برگزاری سه جلسه، سر انجام موفق به ایجاد صلح و سازش بین آن‌ها شدند.

رئیس توسعه حل اختلاف دادگستری خوزستان در ادامه گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) ، در مراسمی با حضور دبیر شعب، اعضای شعبه ۵۳ شورای حل اختلاف ویژه عشایر، ستاد صبر و همیاران صلح استان، بزرگان، ریش سفیدان، معتمدین، خیرین  و طرفین دو طایفه، اولیای دم به حرمت حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) با بخشش قاتل فرزند خود، پس از هشت سال زندگی دوباره به او بخشیدند و این پرونده منتهی به صلح و سازش شد.

آخرین اخبار مثبت و رویدادهای شیرین را در صفحه حادثه پلاس حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر