زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل هولناک جوان حاجی‌آبادی به ضرب گلوله

فرمانده انتظامی حاجی‌آباد از قتل یک جوان در این شهرستان به ضرب گلوله خبر داد و گفت: هویت قاتل شناسایی شده و اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاتل ادامه دارد.
22 خرداد 1401
شناسه : 87313
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87313
257+
بالا
فرمانده انتظامی حاجی‌آباد از قتل یک جوان در این شهرستان به ضرب گلوله خبر داد و گفت: هویت قاتل شناسایی شده و اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاتل ادامه دارد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی حاجی‌آباد از قتل یک جوان در این شهرستان به ضرب گلوله خبر داد و گفت: هویت قاتل شناسایی شده و اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاتل ادامه دارد.

سرهنگ روح‌اله عبدالهی فرمانده انتظامی حاجی‌آباد ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: مقارن ساعت ۲۲ مورخه بیستم خردادماه، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع تیراندازی، بلافاصله عوامل گشتی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری و کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد فردی ناشناس در آدرس ذکر شده از یک دستگاه خودروی سواری پراید فاقد پلاک با صورت پوشیده پیاده و با اسلحه به طرف فردی دیگر شلیک کرده و سریعا از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی حاجی‌آباد با اشاره به انتشار کلیپی با همین مضمون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ادامه داد: فرد مجروح بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان فاطمه زهرا(س) منتقل شد که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

عبدالهی گفت: بلافاصله اقدامات تامینی و انتظامی جهت کشف علت تیراندازی، شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد.

 وی با بیان اینکه  مأموران در بررسی‌های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند هویت قاتل را شناسایی کنند، ادامه داد: مقتول از حدود یکسال قبل به  دلیل ضرب و جرح و چند جرم دیگر در زندان بوده که چند روز قبل به علت بیماری با قرار وثیقه از زندان آزاد و در مرخصی به سر می‌برده است.

فرمانده انتظامی حاجی‌آباد افزود: طبق شواهد موجود در صحنه جرم و پیگیری‌های انتظامی واطلاعاتی، علت قتل به قصد انتقام جویی صورت گرفته است.

عبدالهی بیان کرد: قاتل به محض اطلاع از آزادی مقتول از زندان، به قصد انتقام‌جویی پس از تعقیب نامبرده اقدام به شلیک با اسلحه و قتل مقتول کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار دارد، مبارزه جدی و مستمر با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی را مهمترین ماموریت پلیس دانست و گفت: با برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش جامعه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت و به شهروندان اطمینان می‌دهیم بدون هیچ اغماضی با اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی برابر قانون برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر