زمان مطالعه: 3 دقیقه

جانشین فرهاد مجیدی در استقلال چه کسی می شود؟

مدیران باشگاه استقلال مذاکره با چند گزینه جدید را برای سرمربیگری استقلال شروع کرده‌اند.
20 خرداد 1401
شناسه : 87255
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87255
322+
بالا
مدیران باشگاه استقلال مذاکره با چند گزینه جدید را برای سرمربیگری استقلال شروع کرده‌اند.

حادثه 24 -  مدیران باشگاه استقلال مذاکره با چند گزینه جدید را برای سرمربیگری استقلال شروع کرده‌اند.

باشگاه استقلال نمی‌خواهد زمان را از دست بدهد. مدیران باشگاه استقلال مذاکره با چند گزینه جدید را برای سرمربیگری این تیم شروع کرده‌اند.

نگاه ویژه استقلال به مربی ایتالیایی

رضا عنایتی سرمربی فصل گذشته تیم هوادار یکی از این گزینه‌ها بود که با حضور در دفتر مصطفی آجورلو به گفت‌وگو با او و تشریح برنامه‌هایش پرداخت‌. با وجود انتشار اخباری مبنی بر اینکه این مذاکرات نزدیک به نهایی شدن است، اما عنایتی تنها گزینه داخلی استقلال نیست. چند مربی ایرانی دیگر نیز مورد نظر باشگاه قرار دارند و حتی گفته می‌شود صحبت‌هایی نیز با آن‌ها انجام شده است.

با تمام این تفاسیر، از روز گذشته سیل پیام‌های جامعه هواداری به عنایتی در فضای مجازی سرازیر شده و آن‌ها قصد دارند این مربی جوان را از حضور در استقلال منصرف کنند. به همین خاطر ممکن است عنایتی نیز مانند جواد نکونام که به دلیل واکنش تند فضای مجازی ترجیح داد در این مقطع از حضور در جمع آبی‌ها خودداری کند، از تصمیم خودش منصرف شود.

گفته می شود مدیریت باشگاه نگاه ویژه‌ای هم به گابریل پین دارد و آن‌ها در حال بررسی موضوع سپردن سرمربیگری به این مرد ایتالیایی هستند. محبوبیت پین بین هواداران و اشراف او به تیم، پوئن مثبتی است که او را از سایر گزینه‌ها متمایز می‌کند.

شاهین بیانی: نکونام، بهترین گزینه برای آبی هاست

در فوتبال، هیچ وقت جای خالی نمی‌ماند و اکنون هیات مدیره باشگاه استقلال به دنبال مربی فصل آینده استقلال است و این مربی باید از خانواده استقلال باشد. شنیده بودم که با نکونام در حال مذاکره هستند. نکونام هم نشان داده که مربی با دانشی است. من فکر می‌کنم بهترین گزینه، جواد نکونام است و امیدوارم که ما از نقل وانتقالات جا نمانیم و مربی فصل آینده، بازیکنانش را خودش انتخاب کند و امیدوارم هرچه زودتر مذاکرات به نتیجه مشخصی برسد.

ایمان عالمی: پین بهترین گزینه برای جانشینی مجیدی است

من شنیده‌ام که مدیران باشگاه استقلال در پی مذاکره و متقاعد کردن گابریل پین برای هدایت تیم است. اگر این اتفاق بیفتد به عقیده من بهترین اتفاق برای استقلال رقم خواهد خورد.

پین یک سال در کنار تیم بوده و با بازیکنان و شرایط باشگاه آشناست. او نقش پررنگی در موفقیت استقلال در فصل گذشته داشته است و با حمایت مدیران باشگاه شانس بالایی برای تکرار موفقیت‌های فصل گذشته خواهد داشت.

عنایتی از حضور در استقلال منصرف شد؟!

از روز گذشته سیل پیام‌های جامعه هواداری به عنایتی در فضای مجازی سرازیر شده و آن‌ها قصد دارند این مربی جوان را از حضور در استقلال منصرف کنند. به همین خاطر ممکن است عنایتی نیز مانند جواد نکونام که به دلیل واکنش تند فضای مجازی ترجیح داد در این مقطع از حضور در جمع آبی‌ها خودداری کند، از تصمیم خودش منصرف شود.

استراماچونی یکی از گزینه های هدایت استقلال

شبکه «دبی اسپورت» خبر داد؛ استراماچونی یکی از گزینه های هدایت استقلال تهران هم شده است. بعد از جدایی فرهاد مجیدی و رفتن این مربی به اتحاد کلباء اکنون مدیران باشگاه ایرانی به دنبال برگرداندن مربی ایتالیایی به تهران هستند.

استراماچونی دوران خوبی را به همراه الغرافه قطر سپری نمی کند و این باعث شده تا احتمال بازگشت این مربی به ورزشگاه آزادی تهران افزایش یابد.

در صورت انتقال استراماچونی به استقلال مسیر قائدی از الغرافه به پایتخت ایران عوض خواهد شد تا بار دیگر پیراهن استقلال را برتن کند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر