زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت پرستار زن از سالمندان با داروی بیهوشی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مجرم حرفه ای و سابقه دار که در نقش پرستار خانگی با داروی بیهوشی از سالخوردگان سرقت می کرد خبر داد.
18 خرداد 1401
شناسه : 87210
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87210
248+
بالا
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مجرم حرفه ای و سابقه دار که در نقش پرستار خانگی با داروی بیهوشی از سالخوردگان سرقت می کرد خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مجرم حرفه ای و سابقه دار که در نقش پرستار خانگی با داروی بیهوشی از سالخوردگان سرقت می کرد خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در توضیح خبر گفت: چند روز قبل مردی به پلیس تهران خبر داد از خانه پدر سالخورده اش در شمال پایتخت سرقت شده است.

وی عنوان کرد: وقتی کارگاهان پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شدند او گفت پدرم به تنهایی در خانه اش زندگی می کرد. من از چند روز قبل  برای مراقبت از او زنی ۳۸ ساله را که در سایت دیوار آگهی داده بود به عنوان پرستار استخدام کردم.امروز وقتی به خانه پدرم آمدم دیدم وضع خانه به هم ریخته و پدرم بیهوش شده که به اورژانس خبر دادم. بعد متوجه شدم۸۰۰ میلیون تومان سرقت شده است که از پرستار شکایت دارم.

رئیس پلیس آگاهی تهران  افزود: کارآگاهان پلیس با آغاز تحقیقات میدانی و انجام اقدامات اطلاعاتی خود متوجه شدند لیلا یکی از  مجرمان سابقه دار و حرفه ای سرقت می باشد.

این مقام انتظامی ادامه داد:با به دست آمدن این اطلاعات دستگیری وی در دستورکار کارآگاهان اداره هفدهم قرارگرفت که با انجام اقدامات کارآگاهی او را شناسایی و در حالی که قصد اجرای نقشه ای تازه داشت بازداشت کردند.

سرهنگ گودرزی گفت: در تحقیقات اولیه ازسارق جوان به جرم خودش معترف شد و چهار مال باخته دیگر او را شناسایی کرده اند‌ متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای  تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم قرار گرفت.

وی در خاتمه اضافه کرد:کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را 20 میلیارد ریال اعلام کردند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر