زمان مطالعه: 1 دقیقه

کانتینرهای حاوی مرغ و گوشت احتکاری در تهران توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف چهار کانتینر حاوی ۶۰ تن گوشت و مرغ احتکاری و خارج از شبکه توزیع در غرب تهران خبر داد.
18 خرداد 1401
شناسه : 87200
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87200
211+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف چهار کانتینر حاوی ۶۰ تن گوشت و مرغ احتکاری و خارج از شبکه توزیع در غرب تهران خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف چهار کانتینر حاوی ۶۰ تن گوشت و مرغ احتکاری و خارج از شبکه توزیع در غرب تهران خبر داد.

سردار حمید هداوند در این‌باره گفت: کارشناسان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ  با گشت‌زنی‌های انتظامی و گسترش چتر اطلاعاتی، چهار دستگاه کانتینر فاقد راننده را که حاوی گوشت و مرغ دپوی شده بود در محدوده شهرک استقلال مورد شناسایی قراردادند.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد کانتینرها حاوی ۵۰ تن مرغ و ۱۰ تن گوشت احتکاری و دپوی شده خارج از شبکه توزیع هستند. همچنین در استعلام انجام شده از  سازمان دامپزشکی مشخص شد که تمامی این اقلام غیرمجاز و فاقد پروانه توزیع هستند.

هداوند با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی هر چهار کانتینر پلمب و تحویل سازمان دامپزشکی شد، گفت:‌ شناسایی و دستگیری مالکان این گوشت‌ها و افراد مرتبط با این پرونده در دستورکار ماموران پلیس قرار دارد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ کارشناسان ارزش این محموله ها را  ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی افزود:‌ با اشرافیت و حضور پلیس، محتکران و  قاچاقچیان احساس آرامش نخواهند داشت. این افراد باید بدانند که پلیس با جدیت و قاطعیت و البته مطابق قوانین و مقررات نسبت به برخورد با پدیده احتکار و قاچاق و همچنین محتکران و قاچاقچیان برخورد خواهد کرد. 

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر